صابون مرطوب کننده آلوئه ورا گل سیتو 125 g پاویژ

Soap bar humidifier all skin all ages with aloevera extract GOL CITO 125 g PAVIJ


شناسه محصول: 6260255800280
امتیاز محصول

صابون آلوئه ورا علاوه بر خاصیت مرطوب کنندگی، ضد التهاب ، ضد ویرووس و ضد باکتری می باشد. همچنین می توان از این صابون به عنوان ضدعفونی کننده، التیام و بهبود زخم و سوختگی استفاده کرد. خاصیت ضد التهاب بودن صابون آلوئه ورا گل سیتو موجب می شود پوست شما شفاف، مرطوب و جوان بماند.

680,000 ریال
تعداد
افزودن به علاقه مندی های
مقایسه
  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی
صابون مرطوب کننده آلوئه ورا گل سیتو 125 g پاویژ

آلوئه ورا اسم آشنایی که مدت هاست به عنوان مراقبت کننده پوست از آن یاد می شود، حال در صابونی با ترکیبات فوق العاده آمده است صابون آلوئه ورا گل سیتو با استفاده از روغن های بادام و نارگیل به همراه ژل آلوئه ورا به جوان سازی و رطوبت پوست کمک بسزایی می کند. از این صابون می توان به عنوان التیام بخش زخم و بهبود سوختگی کمک گرفت. همچنین در درمان چین و چروک، آکنه و کک و مک گزینه مناسبی است. گیاه آلوئه ورا درصد قابل توجهی از این صابون را تشکیل می دهد. همین امر موجب می شود صابون آلوئه ورا گل سیتو مناسب انواع پوست باشد. خواص ضدالتهابی آلوئه ورا برای درمان لکه های پوستی، جوش و سایر مشکلات پوستی مفید است.

 آلوئه ورا گیاه بومی آفریقای شمالی است. استفاده از این گیاه به عنوان مصارف دارویی به سال ها قبل از میلاد مسیح برمی گردد. این گیاه در مناطق گرمسیری رشد و تکثیر می شود. پایه صابون آلوئه ورا گل سیتو با بهره گیری از تکنولوژی پیشرفته و آخرین دستاوردهای علمی متخصصین شرکت “Stephenson Group” انگلستان تولید شده و دیگر مراحل تولید توسط شرکت پاویژ در ایران انجام می شود. آلوئه ورا حاوی مشتقات هیدروکسی آنتراسن است. از ترکیبات مهم دیگر این گیاه می توان به گلوکز، مانوز و سلولز اشاره کرد.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن

محصولات مشابه

پرداخت مطمئن پرداخت مطمئن

ارسال در سریعترین زمان ارسال در سریعترین زمان

تضمین اصالت تضمین اصالت

پشتیبانی 8 تا 17 پشتیبانی 8 تا 17

بازگشت کالا بازگشت کالا

0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک