دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

پن روشن کننده انواع پوست بزرگسالان ملالیفت درمالیفت 100 g کیمیا فارمد گیتی گستر

Pain lightening all skin adult melalift DERMA LIFT 100 g KIMIA FARAZ GITI GOSTAR


شناسه محصول: 6269961600368
شناسه محصول: 6269961600368
امتیاز محصول

مقایسه
ناموجود
متاسفانه این کالا فعلا در داروخانه ها موجود نیست. می‌توانید زنگوله رو بزنید تا به محض موجود شدن به شما خبر دهیم.
خبرم کنید

محصولات مشابه

  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

شستشوی مناسب یکی از راه های صحیح مراقبت از پوست است. پوست در معرض آلاینده های بسیاری از قبیل آلودگی هوا، باقی ماندن مواد آرایشی بر روی پوست، سلول های فرسوده پوست، چربی های ترشح شده از غدد چربی و همچنین انواع باکتری ها و میکروب های بیماری زا قرار دارد. یک شوینده مناسب علاوه بر پاکسازی پوست صورت، باید قادر به رفع سلول های مرده پوست نیز باشد. همچنین مقاومت پوست را در برابر عوامل محیطی و میکروبی افزایش دهد.

پن روشن کننده ملالیفت درمالیفت یکی از بهترین محصولات درمالیفت برای روشن کردن پوست های تیره می باشد. پن روشن کننده ملالیفت دارای توانایی های بسیار گسترده ای بوده که می تواند کمک کند تا به راحتی پوست مصرف کننده یکنواخت شود. پن ملالیفت درمالیفت دارای ترکیبات بسیار موثر و مناسبی بوده، که این موضوع باعث شده تا کیفیت و کارایی این محصول بسیار بیشتر شود. پن درمالیفت می تواند به راحتی پوست را روشن نماید. این موضوع باعث شده تا موارد استفاده از پن ملالیفت درمالیفت بسیار بیشتر شود. پن درمالیفت ضد لک بسیار قوی بوده، که این موضوع باعث می شود تا افرادی که هر گونه لک بر روی پوست خود دارند، بتوانند مشکلات خود را برطرف نمایند. بدین ترتیب کاربرد پن روشن کننده درمالیفت بسیار زیاد می باشد. پن درمالیفت می تواند انواع تیرگی های پوست را به راحتی از بین ببرد. این موضوع کمک می نماید تا افرادی که به هر دلیلی شاهد لک بر روی پوست خود بوده، بتوانند با مصرف پن درمالیفت، انواع لکه ها را برطرف نمایند.
پن روشن کننده ملالیفت درمالیفت تاثیر بسیار زیادی در حفظ شادابی و طراوت پوست نیز دارد. بدین ترتیب معمولا افرادی که از پن روشن کننده ملالیفت استفاده نموده، پوست بسیار شاداب تر و با طراوتی دارند. پن روشن کننده ملالیفت فاقد هر گونه مواد نگهدارنده و همچنین ترکیبات صابونی می باشد. پن روشن کننده درمالیفت را می توان برای انواع مختلف پوست مورد استفاده قرار داد. بدین ترتیب معمولا همه افراد می توانند از پن روشن کننده ملالیفت استفاده نمایند. بدین ترتیب میزان استفاده از پن ملالیفت درمالیفت بسیار گسترده می باشد.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک