شامپو موهای چرب حاوی عصاره گریپ فروت و مورینگا سینره 250 ml لابراتوارهای داروهای گیاهی طبیعت زنده

Shampoo greasy hair adult contains grapefruit extract and moringa CINERE 250 ml TABIAT ZENDEH HERBAL MEDICINE LABORATORIES


شناسه محصول: 6260374021115
امتیاز محصول

شامپو گریپ فروت و چای سبز سینره دارای فرمولاسیون ملایم و مواد موثر طبیعی همچون ویتامین C می باشد. این شامپو چربی موها را به خوبی از بین برده و مناسب آقایان و خانم ها می باشد.

780,000 ریال
608,400 ریال
%22
تعداد
افزودن به علاقه مندی های
مقایسه
  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی
شامپو موهای چرب حاوی عصاره گریپ فروت و مورینگا سینره 250 ml لابراتوارهای داروهای گیاهی طبیعت زنده

شامپو گریپ فروت و چای سبز سینره با دارا بودن فرمولاسیون ملایم و مواد موثر طبیعی قادر است موها را از چربی اضافی پاک نماید و باعث کاهش ترشح چربی مو شود. با استفاده از این شامپو موی چرب موها به حالت نرمال نزدیک می شود در نتیجه دیرتر چرب شده و نیاز به شستشو کاهش می یابد.

شامپو گریپ فروت و چای سبز سینره به تعادل pH پوست سر کمک کرده و از رشد باکتری هایی که با تجزیه مواد چرب سبوم، ایجاد بوی بد می کنند، جلوگیری می کند. وجود مواد حالت دهنده باعث می شود تا موها کاملا حالت پذیر بوده و به راحتی فرم دلخواه را به خود بگیرند.

مواد موثر موجود در شامپو گریپ فروت و چای سبز سینره

عصاره گریپ فروت:

عصاره گریپ فروت غنی از ویتامین C بوده و باعث شفافیت و شادابی مو می شود. همچنین گریپ فروت، برای کسانی که موهای سرشان می شکند، تجویز می شود. گریپ فروت، علاوه بر مواد معدنی (آهن و کلسیم) دارای ویتامین های B۳ ،B۲ ،B۱ و A است.

ویتامین C:

ویتامین C یک ویتامین رشد مو است که برای درمان سفید شدن زودرس مو و خشکی مو موثر است. مصرف روزانه ویتامین C در بدن از طریق مواد غذایی یا مکمل های لازم است که برای حفظ سلامت مو لازم است.

عصاره چای سبز:

چای سبز نوعی چای است که از جوانه ها و گلبرگ های تازه گیاه چای به دست می آید. در فرآیند تولید این چای اکسایش بسیار کم صورت می پذیرد. چای سبز انواع مختلفی همچون چینی و ژاپنی دارد. عصاره چای سبز با خاصیت آنتی اکسیدانی باعث رطوبت و نرمی مو می شود.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن

محصولات مشابه

پرداخت مطمئن پرداخت مطمئن

ارسال در سریعترین زمان ارسال در سریعترین زمان

تضمین اصالت تضمین اصالت

پشتیبانی 8 تا 17 پشتیبانی 8 تا 17

بازگشت کالا بازگشت کالا

0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک