دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

شامپو تقویت کننده بزرگسالان لامینین 200 ml گل افشان آرایش

Shampoo fortifying all hair type adult LAMININ 200 ml GOLAFSHAN ARAH


شناسه محصول: 6260558000738
شناسه محصول: 6260558000738
دسته بندی: شامپو
امتیاز محصول

داروخانه ها

1,280,000 ریال
زنجان
افزودن به علاقه مندی های
تعداد
1,280,000 ریال
806,400 ریال
%37
زنجان
افزودن به علاقه مندی های
تعداد
  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

شامپو تقویت کننده مو لامینین بهترین شامپو تقویت کننده مو در بازار است. این محصول جهت پیشگیری و درمان ریزش موی آندروژنیک و استحکام ساقه مو و شادابی مو مؤثر است. شستشوی روزانه، رنگ کردن، سشوآر و اتو، آلودگی‌ها، استرس و… می‌توانند روی ریزش و یا نازک شدن تارهای مو مؤثر باشند. شستشو با این محصول سبب افزایش جذب مواد فعال توسط ریشه مو و در نتیجه کاهش ریزش و افزایش رشد مو می‌شود. شامپو تقویت کننده و ضد ریزش دارای ترکیبات گیاهی شامل حاوی عصاره رزماری، عصاره گزنه، عصاره بابونه و عصاره دم اسب است.

رزماری: رزماری باعث افزایش خون رسانی به ریشه موها می‌گردد این مکانیزم باعث افزایش اکسیژن رسانی و تغذیه بهتر ریشه موها می‌شود و به تبدیل موهای نازک و کرکی به موهای ضخیم کمک می‌نماید. روغن رزماری حاوی امگا ۶، انواع آنتی‌اکسیدان و سایر مواد مغذی است که برای سلامت پوست و موها مفید هستند.

گیاه دم اسب: سیلیکای موجود در گیاه دم اسب باعث تقویت و رشد مو می‌شود. از طریق ماساژ دادن موها با این گیاه می‌توان از ایجاد موخوره پیش گیری کرد.

بابونه: بابونه برای پوست سر بسیار مفید است. خاصیت مرطوب‌کنندگی داشته و نگهدارنده‌های مغذی موجود در این داروی گیاهی در برابر خارش و سوزش ناشی پوست خشک سر موثر است. یکی دیگر از خواص بابونه برای مو جلوگیری و درمان شوره موهای سر است. همچنین بابونه می‌تواند پوست سر را هم نرم کند. استفاده از شامپوهای حاوی بابونه نیز می‌تواند ضمن تقویت موها، رنگ آن را نیز شفاف و براق‌تر کند.

گزنه: گزنه مو را تقویت کرده و از ریزش موی سر جلوگیری می‌کند، حتی در بعضی از موارد موجب رویش مجدد موی سر می‌شود.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک