سافت ژل تالیکویید پلاس تسنیم 50 عددی داروسازی تسنیم

Softgel TALIQUID PLUS TASNIM 50 Pcs TASNIM PHARMACEUTICAL


شناسه محصول: 6260713901818
شناسه محصول: 6260713901818
امتیاز محصول

کپسول تالیکویید پلاس تسنیم مکملی جهت جلوگیری از پوکی استخوان و ترمیم مفاصل بوده که برای استفاده خانم‌ها و آقایان به خصوص سالمندان فرموله شده است.

964,000 ریال
تعداد
افزودن به علاقه مندی های
مقایسه
  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی
سافت ژل تالیکویید پلاس تسنیم 50 عددی داروسازی تسنیم

تالیکویید پلاس ترکیبی از کلسیم و ویتامین D3 می باشد. کلسیم در بدن انسان نقش مهمی را به عهده دارد. این ماده معدنی برای استحکام و سلامت استخوان ها و دندان ها، انقباض عضلات، عملکرد طبیعی قلب و سیستم عصبی و نیز انعقاد خون ضروری است.

فرآورده های لبنی و برخی سبزیجات مانند کلم و کاهو از مهمترین منابع غذایی کلسیم محسوب می شوند. ویتامین D از گروه ویتامین های محلول در چربی است که تحت تاثیر نور خورشید در پوست ساخته می شود. این ویتامین جذب کلسیم از روده را افزایش داده و در جذب کلسیم به استخوان ها و نیز حفظ غلظت طبیعی کلسیم در خون نقش بسزایی دارد. منابع غذایی ویتامین D محدود بوده و تنها به میزان ناچیزی در برخی مواد غذایی مانند تخم مرغ، ماهی و لبنیات یافت می شود.

تالیکویید پلاس به عنوان یک مکمل غذایی برای افرادی که از طریق رژیم غذایی مقادیر مورد نیاز کلسیم را دریافت نمی کنند و همچنین افرادی که به دلیل نوع فعالیت یا پوشش، به میزان کافی در معرض نور خورشید قرار نمی گیرند توصیه می شود.

خانم های باردار و شیرده، نوجوانان بخصوص دختران، خانم ها قبل و بعد از سن یائسگی، سالمندان و نیز بیمارانی که به مدت طولانی تحت درمان با داروهای ضد تشنج (فنوباربیتال، فنی توئین و پیریمیدون) کورتیکواستروئیدها هستند، نیاز بیشتری به کلسیم و ویتامین D داشته و مصرف کلسیم-د برای اطمینان از تامین مقادیر کافی برایشان توصیه می شود. تالیکویید پلاس برای کمک به کنترل پوکی استخوان، نرمی استخوان، راشیتیسم، کم کاری غده پاراتیروئید و کزاز نیز به کار می رود.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن

محصولات مشابه

پرداخت مطمئن پرداخت مطمئن

ارسال در سریعترین زمان ارسال در سریعترین زمان

تضمین اصالت تضمین اصالت

پشتیبانی 8 تا 17 پشتیبانی 8 تا 17

بازگشت کالا بازگشت کالا

0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک