دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

قرص خوراکی یونی بن بلند 60 عددی ابیان دارو

Tablet oral UNIBONE BLEND ABIAN DAROU 60 Pcs ABIAN DAROU


شناسه محصول: 6263455300307
شناسه محصول: 6263455300307
دسته بندی: مفاصل و استخوان
امتیاز محصول

داروخانه ها

1,980,000 ریال
تهران
افزودن به علاقه مندی های
تعداد
1,980,000 ریال
زنجان
افزودن به علاقه مندی های
تعداد
1,980,000 ریال
زنجان
افزودن به علاقه مندی های
تعداد
1,980,000 ریال
زنجان
افزودن به علاقه مندی های
تعداد
1,980,000 ریال
1,386,000 ریال
%30
تهران
افزودن به علاقه مندی های
تعداد
  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

فرمولاسیون منحصر بفرد این محصول شامل ترکیبی از دو ملح کلسیم کربنات و کلسیم سیترات به همراه ویتامین D3، منیزیم، روی و ویتامین K می باشد. حضور دو ملح کربنات و سیترات کلسیم در کنار هم موجب افزایش جذب کلسیم و کمک به رفع مشکلات پوکی استخوان، از رسوب کلسیم در عروق و کلیه ها جلوگیری گردد و نیز عوارض گوارشی کاهش یابد. فرمولاسیون آهسته رهش قرص Unibon blend به این معنا است که این قرص به آرامی در دستگاه گوارش باز شده و سبب می‌شود که بدن فرصت کافی برای جذب کامل کلسیم را داشته باشد و تمام کلسیم مورد نیاز روزانه بدن تامین گردد.

ویتامین ها و املاح معدنی موجود در این محصول:

کلسیم(Calcium): مهمترین ریز مغذی جهت حفظ استحکام استخوانها و دندانها است. علاوه بر این، وجود کلسیم برای انقباض و عملکرد صحیح عضلات، انتقال پیام های سیستم عصبی، تعدیل هورمون ها و عملکرد صحیح سلول های بدن ضروری است. از آنجا که بدن قابلیت تولید کلسیم را ندارد، در صورت عدم مصرف کافی کلسیم در رژیم غذایی، بدن از ذخایر استخوانی خود برای ثابت نگه داشتن کلسیم خون و سرم استفاده می‌کند. بنابراین عدم مصرف کلسیم کافی منجر به پوکی استخوان (استئوپروزیس) و از بین رفتن بافت مینای دندان می شود.

کلسیم کربنات (Calcium carbonate): در بین املاح کلسیمی بالاترین ارزش غذایی را دارد؛ بنابراین این امکان را ایجاد می‌کند که بتوان با مصرف قرص کمتر، حداکثر نیاز روزانه بدن به کلسیم تامین شود.

کلسیم سیترات (Calcium Citrate): به سهولت توسط بدن جذب می گردد به همین دلیل حداقل عارضه گوارشی را به همراه دارد و همچنین رسوب در کلیه و مجاری ادراری، مفاصل و رگها ایجاد نمی کند.

ویتامین D3: منجر به جذب بیشتر کلسیم، فسفر و حفظ سلامت استخوان ها و دندان ها می گردد. همچنین این ویتامین به حفظ سطح کلسیم طبیعی خون کمک می نماید.

منیزیم(Magnesium): ریز مغذی مناسب جهت بهبود دردهای عضلانی و کاهش احساس خستگی است، همچنین با تنظیم میزان جذب کلسیم مانع از ابتلا به پوکی استخوان و رسوب کلسیم در سایر بافت های بدن می گردد.

روی(Zinc): ریز مغذی مناسب جهت رشد طبیعی استخوان ها، تصویر غشای سلولی، تکثیر سلول ها، تسریع التیام زخم و سلامت پوست می باشد. همچنین به رشد و ترمیم ماهیچه ها، سلامت و استحکام استخوان ها و تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می نماید.

ویتامینK: جذب کلسیم توسط استخوان را افزایش می دهد و رسوب کلسیم در کلیه ها، مفاصل و رگ ها را به حداقل می رساند.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک