دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

دستگاه سنجش فشار خون دیجیتالی سخنگو بازویی اکیومد مدل CG175

Sphygmomanometer digital speaker arm ACCUMED model CG175


شناسه محصول: 4715139620451
شناسه محصول: 4715139620451
دسته بندی: فشارسنج
امتیاز محصول

مقایسه
ناموجود
متاسفانه این کالا فعلا در داروخانه ها موجود نیست. می‌توانید زنگوله رو بزنید تا به محض موجود شدن به شما خبر دهیم.
خبرم کنید

محصولات مشابه

  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

فشارسنج دیجیتالی سخنگو مدل بازویی CG175F اکیومد یکی از محصولات شرکت اکیومد accumed سوئیس است. که وجه تمایز این مدل با سایر فشارسنج‌ های این برند، سخنگو بودن آن است. که تمامی نتایج و دستورالعمل ها را با صدای بلند اعلام میکند. این قابلیت به افراد نابینا یا کم بینا و همچنین افرادی که سواد کافی برخوردار نیستند، کمک میکند تا بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند.

فشارسنج بازویی مدل CG175 با قابلیت هشدار دهنده ضربان قلب نامنظم و هشدار فشار خون بالا و اندازه ‌گیری فشار در رنج 40 تا 250 میلی متر جیوه را دارد. تنظیم فشار بازوبند از طریق تکنولوژی Real Fuzzy میباشد. ( تنظیم میزان باد لازم با توجه به محیط دور بازو هر فرد/ بدون نیاز به تنظیم دستی میزان فشار هوا) که شما را در امر سنجش فشار یاری می‌کند.

بعد از سنجش فشار، علاوه بر میزان فشار خون، روی صفحه نمایشگر، ستون مربوط به طبقه بندی فشار خون نیز قرار داده شده است. همچنین میزان تعداد ضربان قلب ‌تان از 40 تا 199 ضربان در دقیقه را به شما نمایش می‌دهد. این فشارسنج دارای استاندارد ISO,CE0336 است.
فشارسنج دیجیتالی سخنگو مدل بازویی CG175F اکیومد با اندازه‌ گیری و میان‌گیری از سه فشار آخر، دارای 90 جایگاه حافظه است و کاف آن از جنس پارچه بدون لاتکس است. این فشارسنج امکان استفاده با باتری و آداپتور را دارد اما آداپتور همراه آن ارائه نشده است. فقط کافیست کاف را به دور بازوی چپتان ببندید و دکمه پاور را فشار دهید.

دستگاه فشار شما را گرفته و به زبان فارسی اعلام می‌کند. این محصول با استفاده از مواد با کیفیت برای دوام بالا و مصارف خانگی و درمانی طراحی و عرضه شده است. این محصول در سایز و ابعاد مناسب طراحی و تولید شده است که میتوان در منزل و در مسافرت نیز از آن استفاده نمود. تکنولوژی به کار رفته در این فشارسنج همگی مطابق با معیارهای روز میباشد به همین میزان خطا در این محصول بسیار پایین است.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک