دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

دستگاه سنجش فشار خون دیجیتالی بازویی اکیومد مدل MH901

Sphygmomanometer digital arm ACCUMED model MH901


شناسه محصول: 4715139620161
شناسه محصول: 4715139620161
دسته بندی: فشارسنج
امتیاز محصول

مقایسه
ناموجود
متاسفانه این کالا فعلا در داروخانه ها موجود نیست. می‌توانید زنگوله رو بزنید تا به محض موجود شدن به شما خبر دهیم.
خبرم کنید

محصولات مشابه

  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

فشارسنج اکیومد مدل MH901 محصولی با کیفیت برای اندازه گیری فشار خون ، ساخت شرکت سوئیسی اکیومد Acuumed است . دقت و کیفیت این فشارسنج بالاست و شما با خیال راحت می توانید فشار خون خود را اندازه گیری کنید .امروزه با افزایش غذاهای ناسالم و غیر طبیعی و همچنین کمتر شدن فعالیت انسان و بروز انواع بیماری ها ، خطر بالا رفتن فشار خون بیش از پیش افراد را تهدید می کند . لذا وجود یک فشارسنج با دقت در هر خانه یکی از الزامات می باشد . استفاده از فشارسنج اکیومد مدل MH901 راحت بوده و شما می توانید در زمانی کم و براحتی فشار خون خود را چک کنید .

این محصول علاوه بر اندازه گیری فشار سیستولیک و دیاستولیک ، تعداد ضربان قلب شما در دقیقه را هم مشخص می کند . ضربان قلب استاندارد معمولا 70 بار در دقیقه است . اگر میزان ضربان شما در طول تست های مکرر کمتر از 50 و یا بیشتر از 100 باشد می تواند نشانگر مشکلی در بدن شما باشد که باید این موضوع را با پزشک خود در میان بگذارید .

این محصول سخنگو نیست اما نمایشگر بزرگ آن در کنار نشانگر میزان استاندارد فشار خون باعث می شود هر فردی اعم از افراد مسن و ناتوان و همچنین کسانی که نمی توانند حروف انگلیسی را بخوانند ، بتوانند به تنهایی از این دستگاه استفاده کنند .اگر قصد دارید مقادیر تست هایی که با دستگاه فشارسنج انجام داده اید را ذخیره کنید ، فشارسنج اکیومد این قابلیت را داراست تا برای دو کاربر با 60 عدد ذخیره برای هرکدام ، فضای ذخیره سازی ایجاد کند . همچنین دستگاه با داشتن آداپتور و باتری ، این امکان را فراهم می آورد تا بتوانید از دستگاه هم بصورت قابل حمل و هم ساکن استفاده کنید .


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک