دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

دستگاه سنجش فشار خون دیجیتالی بازویی اکیومد مدل AW150

Sphygmomanometer digital arm ACCUMED model AW150


شناسه محصول: 4715139620260
شناسه محصول: 4715139620260
دسته بندی: فشارسنج
امتیاز محصول

مقایسه
ناموجود
متاسفانه این کالا فعلا در داروخانه ها موجود نیست. می‌توانید زنگوله رو بزنید تا به محض موجود شدن به شما خبر دهیم.
خبرم کنید

محصولات مشابه

  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

فشار سنج بازویی مدل AW150F یکی از تولیدات شرکت اکیومد Accumed سوئیس است. این محصول با استفاده از مواد با کیفیت برای دوام بالا و مصارف خانگی و درمانی طراحی و عرضه شده است. این محصول در سایز و ابعاد مناسب طراحی و تولید شده است که میتوان در منزل و در مسافرت نیز از آن استفاده نمود. تکنولوژی به کار رفته در این فشارسنج همگی مطابق با معیارهای روز می باشد به همین میزان خطا در این محصول بسیار پایین است. فشار سنج بازویی AW150F  با استفاده از سیستم اندازه گیری فشار اسیلومتری اقدام به اندازه گیری فشار می کند. در این روش، در مسیر گردش خون در یکی از شریانها مانعی قرار میگیرد که تا چند لحظه جریان خون قطع شود و کم کم با آزاد سازی مانع جریان دوباره در رگ ادامه پیدا میکند. در همین حین میزان جریان، سرعت و نبض همگی مورد بررسی قرار می گیرند و در نهایت توسط فشارسنج دیجیتالی به صورت دو عدد فشار بالا و پایین ( فشار سیستولیک و دیاسیستولیک) به نمایش در می آید.  

این محصول قابلیت تشخیص ناملایمات و نوسانات قلبی را دارد. هر گونه آریتمی قلبی را شناسایی می کند و به صورت هشدار برای فرد نمایش داده می شود.

این محصول دارای بازوبندی بادبزنی، سبک و مناسب با جنس بسیار عالی و مقاوم است. پمپ هوای آن بسیار با کیفیت می باشد. کاف این محصول به صورت خودکار به میزان لازم برای بدن هر فرد پر و خالی می شود. اندازه بازوبند این دستگاه برای محیط بازو ۲۴ - ۳۶ سانتی متر مناسب است. تنظیم فشار بازوبند از طریق تکنولوژی Real Fuzzy میباشد ( تنظیم میزان باد لازم با توجه به محیط دور بازو هر فرد/ بدون نیاز به تنظیم دستی میزان فشار هوا). از مزیت های ویژه این محصول اعلام حرکت است. بدین معنا که اگر در حین اندازه گیری فشار با استفاده از این محصول دست حرکت کند، در صفحه نمایش این محصول علامت حرکت دست به نمایش در می آید که نشان می دهد، اندازه گیری دقیق نیست و نیاز است که مجدداً انجام شود.

فشار سنج اکیومد AW-150F دارای حافظه بوده و ۹۰ داده را به طور کلی در خود حفظ و ذخیره می نماید. با استفاده از دکمه M میتوان به داده های ذخیره شده دسترسی پیدا کرد. این محصول قابلیت نمایش میانگین ۳ اندازه گیری آخر را دارد. صفحه نمایشگر این بازوبند درشت و بسیار خوانا است و دارای ابعاد ۵۴ * ۴۴ میلی متر می باشد و اعداد به وضوح نمایش داده می شوند.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک