دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

قرص روکشدار گلوتاتیون + ان استیل سیستئین + ویتامین C آریا دارو 30 عددی دانش پژوهان آریا دارو ایران

Tablet coated GLUTATHIONE + NAC + VITAMIN C ARYA DARU 30 Pcs DANESH PAJOOHAN ARYA DARU IRAN


شناسه محصول: 6262389900188
شناسه محصول: 6262389900188
امتیاز محصول

مقایسه
ناموجود
متاسفانه این کالا فعلا در داروخانه ها موجود نیست. می‌توانید زنگوله رو بزنید تا به محض موجود شدن به شما خبر دهیم.
خبرم کنید

محصولات مشابه

  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

قرص گلوتاتیون و استیل سیستئین و ویتامین C آریا دارو ترکیبی منحصر به فرد از مواد کارآمد و شناخته شده با اثرات آنتی اکسیدانی قوی و موثر در جلوگیری از پیری پوست، حذف لکه‌ها و رنگدانه‌های پوستی و نیز درخشندگی و سفید آن است. مطالعات حاکی از آن است که مصرف ال گلوتاتیون در بهبود تبدیل لک‌های تیره پوست به نقاط روشن‌تر نقش دارد. به عبارت دیگر باعث کاهش تولید رنگدانه ملانین می‌شود و این اثر باعث سفیدی و درخشندگی پوست می‌شود. ترکیب گلوتاتیون، ان استیل سیستئین در قرص گلوتاتیون و استیل سیستئین و ویتامین C آریا دارو از ایجاد چین و چروک و لک در پوست جلوگیری می‌کند.

رادیکال‌های آزاد به عنوان ترکیبات زائد در بدن شناخته می‌شوند که با واکنش‌های مختلف شیمیایی سبب آسیب به سلول و بافت‌های بدن می‌شوند. این رادیکال‌های آزاد سبب از هم پاشیدگی ساختمان کلاژن و فیبرهای الاستین می‌شود که نتیجه این از هم پاشیدگی مشکلاتی چون پیری و ایجاد چروک در پوست می‌شود. به همین دلیل این مکمل بهترین قرص پوست مو و ناخن است.

در قرص گلوتاتیون و استیل سیستئین و ویتامین C آریا دارو از ترکیبات موثر و آنتی اکسیدانی قوی جهت سلامت پوست، کاهش چین و چروک و تقویت سیستم ایمنی کمک موثری می‌کند. گلوتاتیون یک آنتی اکسیدان درون سلولی است که نقش مهمی در محافظت از سلول‌ها در برابر استرس اکسیداتیو و عوامل اسیب رسان از جمله رادیکال‌های آزاد و پراکسیدها را ایفا می‌کند. گلوتاتیون یک پپتید است که از سه اسید آمینه ال سیستئین، ال گلوتامات و گلایسین تشکیل شده و به طور مستقیم می‌تواند به مواد مضر، از جمله سموم، آلاینده‌ها و مواد کارسینوژن متصل شده و آنها را از بین ببرد.

استیل سیستئین یا ان استیل سیستئین به عنوان پیش ساز گلوتاتیون عمل می‌کند و ظرفیت آنتی اکسیدانی آن را افزایش می‌دهد. این ماده می‌تواند کبد را در برابر سموم مختلف محافظت نماید. به علاوه خاصیت موکولیتیکی داشته و در برخی بیماری‌های تنفسی استفاده می‌شود. ویتامین سی مهمترین آنتی اکسیدان بیولوژیکی محلول در آب است و می‌تواند در تنظیم سیستم ایمنی و پیشگیری از برخی بیماری‌ها موثر باشد.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک