دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

کپسول پریوتین نوتراکس 30 عددی پارس حیان

Capsule PRIOTIN NUTRAX 30 Pcs PARS HAYAN


شناسه محصول: 6260147709912
شناسه محصول: 6260147709912
امتیاز محصول

داروخانه ها

2,943,000 ریال
تهران
افزودن به علاقه مندی های
تعداد
  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

مکمل نوتراکس پریوتین ترکیبی متشکل از انواع مواد مغذی مانند اسیدهای آمینه، بیوتین، ویتامین B5 و عصاره Millet می باشد که به جهت حفظ سلامت و شادابی مو، ناخن و پوست مورد استفاده قرار می گیرد.

-بیوتین یا ویتامین B7(Biotin) ویتامین محلول در آب از خانواده ویتامین های ب-کمپلکس و به عنوان یک کوآنزیم در واکنش های کربوکسیلاسیون، ترانس کربوکسیلاسیون و دکربوکسیلاسیون در گلیکوژنز، لیپوژنز، سنتز اسیدهای چرب، متابولیسم پروپیونات و کاتابولیسم لوسین نقش مهمی را ایفا می نماید. برهم کنش بیوتین، پس از جذب و ورود به جریان خون، با آنزیم های سلولی و تولید اسیدهای آمینه که از اجزای اصلی ساختار پروتئین مو به نام کراتین می باشد، به تکثیر سلولی، رشد و افزایش ضخامت مو کمک شایانی می نماید.

-ال-سیستین (L-Cystine) اسید آمینه سولفور دارای است که از طریق تشکیل پیوندهای دی سولفیدی با کراتین مو سبب محافظت از ساختار مو، تقویت و افزایش ضخامت و زیبایی ظاهری تار مو می گردد. این اسید آمینه دارای اثر مهار کنندگی آنزیم 5-آلفا ردوکتاز و بازدارندگی تبدیل تستوسترون به دی هیدروکسی تستوسترون در فولیکول مو می باشد. در این راستا ضخامت تارهای مو افزایش و ریزش مو کاهش می یابد.

-کلسیم پانتوتنات (Vitamin B5) درون سلول فسفریله می شود و کوآنزیم A (CoA) را تولید می کند.CoA، شکل بیولوژیکی فعال ویتامین B5 بوده و در سنتز طبیعی پروتئین ها، اسید های آمینه، متابولیسم اسیدهای چرب و همچنین در سنتز طبیعی هورمون ها نقش بسزایی دارد. ویتامین B5 با افزایش گردش خون مویرگی، به تحریک رشد مو و جایگزینی موهای از دست رفته کمک می نماید.

-عصاره Millet (Millet Extract) منبع سرشاری از اسید آمینه ها، انواع ویتامین های PP، B5، B1، A، اسید پانتوتنیک و املاح معدنی از جمله منیزیم، منگنز و سولفور می باشد. این عصاره نقش مهمی را در حفظ روند طبیعی متابولیک پوست و تحریک بازسازی فولیکول های مو ایفا نموده و سبب رشد سالم مو و توقف ریزش آن می گردد.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک