دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

کپسول نو فلو سندروس 45 عددی داروسازی فرشته جویان

Capsule NO FLU SANDROUS 45 Pcs FERESHTEH JOUYAN PHARMACEUTICAL


شناسه محصول: 6260180000410
شناسه محصول: 6260180000410
امتیاز محصول

مقایسه
ناموجود
متاسفانه این کالا فعلا در داروخانه ها موجود نیست. می‌توانید زنگوله رو بزنید تا به محض موجود شدن به شما خبر دهیم.
خبرم کنید

محصولات مشابه

  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

این مکمل دارای چندین ماده موثره است که توان دفاعی بدن را در برابر هجوم ویروس ها و میکروب ها افزایش داده و در جلوگیری از سرماخوردگی بسیار موثر است. از جمله مواد موجود در این فرآورده روی می باشد. دریافت میزان کافی از این ماده معدنی توسط بدن باعث بالا رفتن سطح ایمنی بدن و مقاومت در برابر عفونت ها می شود. روی به میزان قابل توجهی مدت و دوره سرماخوردگی را کاهش می دهد. ویتامین C نیز از ویتامین های مهم در افزایش سیستم ایمنی بدن می باشد.

زنجبیل یا زنجفیل گیاهی است با نام علمی Zingiber Officinale که با نام عمومی Ginger در دنیا مشهور است. قسمت مورد استفاده گیاه ریزوم آن است. زنجبیل جزء گیاهان دارویی مهم بوده و دارای خواص متعددی از جمله جلوگیری از لخته شدن خون، ضدباکتری، آنتی اکسیدان، ضدتهوع، ضدسرفه، محرک سیستم ایمنی و برطرف کننده کم اشتهایی می باشد. زنجبیل با بیرون راندن مخاط خلطی از ریه ها، به درمان آسم، برونشیت و دیگر مشکلات تنفسی کمک می کند. این گیاه با داشتن اثر ضد ویروس و تقویت کننده سیستم ایمنی، داروی مناسبی برای درمان سرماخوردگی و گلودرد می باشد.

دارچین ادویه گرم، مطبوع و خوش عطری است که از پوست داخلی درخت دارچین به دست می آید. نام علمی این گیاه Cinnamomum Verum و نام عمومی آن Cinnamon می باشد. این ماده سرشار از آلدئید سینامیک است که یک آنتی باکتری، ضدویروس و ضدقارچ بسیار قوی محسوب می شود. خاصیت میکروب کشی دارچین باعث می شود که از آن به عنوان ضدعفونی کننده دهان استفاده شود. این ماده با تحریک و تقویت سیستم ایمنی بدن در کاهش علائم سرماخوردگی و آنفولانزا و التیام عفونت های خارجی و داخلی بدن موثر است.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک