دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

کپسول سیموپروستات سیمرغ داروی عطار 30 عددی سیمرغ داروی عطار ایران

Capsule SIMOPROSTAT SIMORGH DAROU ATTAR 30 Psc SIMORGH DAROU ATTAR IRAN


شناسه محصول: 6263056101181
شناسه محصول: 6263056101181
امتیاز محصول

مقایسه
ناموجود
متاسفانه این کالا فعلا در داروخانه ها موجود نیست. می‌توانید زنگوله رو بزنید تا به محض موجود شدن به شما خبر دهیم.
خبرم کنید

محصولات مشابه

  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

کپسول سیموپروستات سیمرغ دارو عطار به واسطه ترکیباتی که دارد به حفظ اندازه طبیعی غده پروستات کمک می‌کند. مصرف این فراورده به درمان هیپرپلازی پروستات کمک نموده و باعث جلوگیری از تکرر ادرار، سوزش و درد هنگام دفع ادرار می‌شود.

ترکیبات قرص پروستات معرفی شده عبارتند از:

نخل اره ای: عصاره نخل اره ای به کار رفته در کپسول simoprostat با کاهش فعالیت آنزیم ۵-آلفاردوکتاز و در نتیجه کاهش تولید دی هیدروتستوسترون، از هایپرتروفی غده پروستات جلوگیری کرده و می‌تواند باعث کاهش نیاز به ادرار کردن در شب، بهبود جریان ادراری و به دنبال آن تسکین درد هنگام دفع ادرار شود. ناگفته نماند این ترکیب در قرص گیاهی پروستات بر جلوگیری و کنترل ریزش موی آندروژنیک نیز اثرگذار خواهد بود

گزنه: مواد موثره موجود در ریشه و برگ گزنه در متابولیسم تستوسترون مداخله نموده و قدرت پیوند گلبولین به تستوسترون را کاهش می‌دهد. در نتیجه انتقال این هورمون را به پروستات کم می‌کند. علاوه بر این سیتوسترول موجود در گزنه مهار سنتز پروستاگلاندین‌ها در بافت پروستات را منجر می‌شود و از التهاب و بزرگ شدن پروستات جلوگیری می‌نماید.

کدو: ترکیبات فیتواسترول موجود در کدو بر جریان ادرار تاثیر گذاشته و منجر به افزایش جریان ادرار می‌شود و ناراحتی مثانه را کاهش می‌دهد. در نهایت این ترکیب به کاهش ورم غده پروستات بدون کاهش سایز غده منجر می‌شود.

چاودار: چاودار جریان ادرار را روان کرده و انقباض عضلات مثانه را افزایش می‌دهد. همچنین ممکن است بر گیرنده‌های آلفاآدرنرژیک تاثیر گذاشته و عضلات داخلی و خارجی مثانه را شل کند.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک