دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

کپسول سیلی دیانین ادیب اکسیر 60 عددی ادیب اکسیر

Capsule SILYDIANIN ADIB EKSIR 60 Pcs ADIB EKSIR


شناسه محصول: 6264537100082
شناسه محصول: 6264537100082
امتیاز محصول

مقایسه
ناموجود
متاسفانه این کالا فعلا در داروخانه ها موجود نیست. می‌توانید زنگوله رو بزنید تا به محض موجود شدن به شما خبر دهیم.
خبرم کنید

محصولات مشابه

  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

مکانیسم اثر:

کبد چرب میتواند منجر به شکل گیری رادیکال های آزاد، گونه های فعال اکسیژن (ROS) و شروع پراکسیداسیون لیپیدی و در نتیجه آسیب به سول های کبدی می شود. در کبد چرب آنزیم های آسپارتات آمینو ترانسفراز (AST)، آلاتین آمینو ترانسفراز (ALT)و الکالین فسفاتاز (ALP) دارای فعالیت آنزیمی بالایی هستند که بر مبنای سنجش فعالیت همین آنزیم ها انواع بیماری های کبدی قابل تشخیص می شود. سیلیمارین که عصاره استاندارد شده ی دانه و میوه ی گیاه خارمریم است شامل حدود 65 الی 80 درصد فلاونولیگان های سیلیبین A، سیلیبی B، ایزوسیلیبین B، سیلی کریستین A، سیلی کریستین B و سیلی دیانین بت مقادیر کمی فلاونوئیدهای تاکسیفون و در حدود 20 الی 35 درصد از اسیدهای چرب و ترکیبات پلی فنولیک می باشد.
این ترکیبات با محدود کردن آنزیم های مضر کبدی ذکر شده (احتمالا با پر کردن جایگاه فعال آنزیم ها و یا دناتوره کردن آنها) از فعالیت آنها جلوگیری کرده و از آسیب بیشتر سلول های کبدی جلوگیری می کنند و به سلول های کبدی این امکان را می دهند تا فرآیند خودسازی را شروع کنند.
پیشگیری از سرطان: مقادیر سیلیمارین موجود در خار مریم که در واقع نوعی آنتی اکسیدان قوی است به کاهش رادیکال های آزاد بدن کمک می کند و سیستم ایمنی بدن را تقویت کرده و از ابتلا به سرطان های بدخیم کبدی جلوگیری می کند.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک