دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

کرم ژل آبرسان صورت پوست چرب هیدرا آکنه نو آکنه 70 ml رخسار سلامت پارس ایران

Cream gel hydrating face oily skin hydracne NO ACNE 70 ml ROKHSAR SALAMAT PARS IRAN


شناسه محصول: 6260247700031
شناسه محصول: 6260247700031
امتیاز محصول

داروخانه ها

1,850,000 ریال
تهران
افزودن به علاقه مندی های
تعداد
  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

آبرسان نو آکنه پوست چرب دارای هر دو ویژگی آبرسانی و مرطوب کنندگی است و دارای ماندگاری طولانی مدت می باشد. آبرسان نو آکنه با کنترل میزان چربی ترشح شده توسط غدد سباسه از چربی بیش از حد پوست پیشگیری می کند و با دارا بودن ترکیباتی همچون هیالورونیک اسید،  سرامید و نیاسین آمید یک مرطوب کننده و آبرسان قوی می باشد. 

ژل کرم آبرسان پوست های چرب و جوش دار نو آکنه با بهره گیری از ترکیباتی همچون هیالورونیک اسید، اوره، نیاسین آمید و اوسرین هر دو خاصیت مرطوب کنندگی و آبرسانی را دارا می باشد. این محصول به صورت ژل_کرم تولید می شود و با رطوبت رسانی و آبرسانی عمیق و کنترل چربی ترشح شده توسط غدد سباسه پوستی سالم و درخشان را به ارمغان می آورد.

کرم ها نوعی امولسیون هستند که از ترکیب آب و روغن ساخته می‌شوند. دارای بافت نرم بوده و معمولا نیمه جامد می باشند. کرم ها در زمان کوتاه جذب پوست می‌شوند و با ایجاد لایه نازکی از چربی بر روی پوست، مانع از تبخیر رطوبت پوست شده و از خشکی آن جلوگیری می کنند. 

ژل ها که بر پایه آب و الکل می باشند، محصولاتی حاوی مقادیر زیادی هیالورونیک اسید هستند که رطوبت را در داخل پوست نگه می دارند. ژل ها به سرعت جذب پوست شده و چربی بر روی پوست ایجاد نمی کنند. 

ژل کرم محصولی بر پایه آب است که ویژگی های ژل و کرم را به صورت مشترک دارا می باشد. بافتی سبک و نرم همانند کرم ها دارد و بر روی پوست چربی ایجاد نمی‌کند، همچنین دارای خاصیت رطوبت رسانی و نرم کنندگی نیز می باشد. 


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک