دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

کرم مکمل لیزر درمانی انواع پوست بزرگسالان نلا دپیل 40 g لابراتوار نلا ایران

Cream anti hirsutism all skin adult nela depil NELA 40 g LABORATORY IRAN


شناسه محصول: 6260264900469
شناسه محصول: 6260264900469
دسته بندی: پس از اصلاح
امتیاز محصول

مقایسه
ناموجود
متاسفانه این کالا فعلا در داروخانه ها موجود نیست. می‌توانید زنگوله رو بزنید تا به محض موجود شدن به شما خبر دهیم.
خبرم کنید

محصولات مشابه

  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

کرم نلا دپیل اولین روش موضعی درمان پر مویی یا هیرسوتیسم در ایران، بدون درد و هزینه سنگین می باشد. عصاره سائوپالمتو موجود در این کرم اثرات زیادی در کاهش تولید و ترکیب و ریز نمودن DHT دارد. این عصاره اثر آنتی آندروژن ها را تشدید نموده و سرشار از ویتامین B۶ و روی است.

ترکیبات موجود در کرم نلا دپیل:

گیاه سائوپالمتو: طبق تحقیقات انجام شده بر روی دپیل در دانشگاه شهید بهشتی تهران، این کرم به دلیل وجود عصاره گیاه سائوپالمتو که دارای خاصیت آنتی آندروژنیک است و با مهار آنزیم آلفا ۵ ردوکتاز از تبدیل تستسترون به متابولیت قوی تر آن به نام دی هیدرو تستسترون جلوگیری نموده و به این ترتیب اثر آنتی آندروژنی خود را ایفا می کند. با توجه به نتایج حاصله در کاهش مو بعد از مصرف نـلا دپیل، این کرم می تواند به عنوان روش درمانی غیر تهاجمی و کم عارضه، حتی در همراهی با سایر روش های درمانی مثل لیزر تراپی در درمان هیرسوتیسم، انتخابی مناسب باشد.

روغن هسته انگور: روغن هسته ی انگور سرشار از اسید چرب ها و ویتامین های مختلف می باشد و در درمان چین و چروک های پوستی و همچنین کاهش زخم های پوستی موثر است. روغن هسته ی انگور سرشار از پلی فنول ها است. پلی فنول ها آنتی اکسیدان های ضد حساسیتی هستند که از ایجاد جوش جلوگیری کرده و پیری پوست را ه تاخیر می اندازند. روغن هسته ی انگور هیچگاه اثر چربی روی پوست باقی نمی گذارد و برای مرطوب سازی پوست های چرب مناسب است.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک