دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

کرم مرطوب کننده پوست خشک بزرگسالان اوره 10% اورلین 100 ml آرین سلامت سینا

Cream moisturizer dry skin adult urea 10% URELIN 100 ml ARIYAN SALAMAT SINA


شناسه محصول: 6267840400214
شناسه محصول: 6267840400214
دسته بندی: مرطوب کننده بدن
امتیاز محصول

مقایسه
ناموجود
متاسفانه این کالا فعلا در داروخانه ها موجود نیست. می‌توانید زنگوله رو بزنید تا به محض موجود شدن به شما خبر دهیم.
خبرم کنید

محصولات مشابه

  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

کرم مرطوب کننده اوره ۱۰ درصد اورلین یک مرطوب کننده عالی است که با اوره، اوسرین و سرامید غنی شده است. در نظر داشته باشید پوست ما مرتبا در معرض عوامل خارجی مانند تغییرات آب و هوا، نورخورشید، شوینده‌ها و آلاینده‌های محیطی قرار می‌گیرد. از طرفی برخی از افراد به دلایل ژنتیکی و یا برحسب شرایط سنی پوستشان سریع‌تر خشک و دهیدراته می‌شود. حال علت خشکی پوست از دست دادن رطوبت در لایه شاخی پوست است که در پی آن انعطاف پذیری پوست کاهش یافته و سبب زبری، پوسته پوسته شدن، خارش و یا حتی ایجاد ترک‌های پوستی می‌شود.

علاوه بر آن چین و چروک‌های پوستی در انواع پوست دیده می‌شود ولی در پوست‌های خشک زودتر از حد معمول ظاهر می‌شود. از این رو مراقبت از پوست خشک مانند چرب کردن مداوم پوست یا مرطوب کردن آن در طول روز بسیار توصیه می‌شود. بهتر است قبل از استفاده از کرم‌های نرم کننده از یک شوینده ملایم استفاده شود تا به آسانی تمامی آلودگی‌ها را از روی پوست پاکسازی شده و بستر مناسبی را برای جذب بالاتر کرم مرطوب کننده فراهم کند.

فواید اوره برای پوست

اوره یا کاربامید (carbamide) یک ترکیب کریستالی آلی و محصول اصلی تجزیه نیتروژن در متابولیسم پروتئین است. در واقع این ماده یک محصول جانبی است که پس از استفاده بدن از پروتئین تولید می‌شود. این عامل مرطوب ‌کننده از ۴۰٪ آمینو اسید، ۱۲٪ سدیمPCA ، ۹٪ گلیسرول و ۸.۵٪ اوره و موارد دیگر تشکیل شده و مانند محافظ بر روی لایه شاخی پوست، نگهدارنده آب است. این ماده شگفت انگیز زمانی که بر روی پوست قرار می‌گیرد هم بر روی سطح سلولی و هم بر روی سطح خارج از سلول کار می‌کند؛ به عبارتی از تبخیر آب اپیدرم پوست جلوگیری می‌کند و در عین حال در عملکرد داخلی پوست نیز دخیل است.

اوره علاوه برایجاد یک سطح دفاعی بر روی پوست به تنظیم چرخه سلولی و تنظیم باکتری‌های خوب و بد نیز کمک می‌کند. کرم مرطوب کننده اورلین % با لایه برداری ملایم به افزایش رطوبت رسانی پوست شما کمک کرده و هرگونه خشکی شدید را برطرف می‌کند. همچنین اگر ترک پا نیز داشته باشید، استفاده از آن به کاهش عمق ترک‌های پوستی شما نیز کمک می‌کند.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک