دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

کرم مرطوب کننده و مغذی دست و صورت پوست خشک و حساس بزرگسالان درماتیپیک 150 ml پوبر

Cream moisturizer and nourishing hand and face dry and sensitive skin adult DERMA TYPIQUE 150 ml POOBER


شناسه محصول: 6260304201006
شناسه محصول: 6260304201006
امتیاز محصول

داروخانه ها

3,598,000 ریال
زنجان
افزودن به علاقه مندی های
تعداد
  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

کرم نرم کننده پوست خشک و حساس درماتیپیک فراهم کننده اثرات مغذی و آبرسانی با دوام برای پوست خیلی خشک و آتوپیک است. کرم مرطوب کننده یکی از عادی‌ترین محصولات مراقبت از زیبایی است. شاید همین امر سبب شود قدرت آن را دست کم بگیرید. اما در نظر داشته باشید یکی از بهترین راهکارها برای مقابله با چین و چروک و شاداب نگه داشتن پوست در روتین مراقبتی پوستی استفاده از مرطوب کننده‌ها و نرم کننده‌‎ها است. علاوه بر آن ترمیم لایه چربی دفاعی پوست و جلوگیری از هدر رفتن رطوبت را به دنبال دارند. با استفاده از این نرم کننده التهابات، خارش و خراش ناشی از اگزما و درماتیت آتوپیک نیز التیام می‌یابد. ناگفته نماند کرم مرطوب کننده صورت و بدن درماتیپیک به کمک کمپلکس سرامید به محافظت از پوست در برابر خشکی ناشی از شرایط نامناسب محیطی کمک می‌کند.

ترتیب استفاده از محصولات پوستی

جهت حفظ سلامت پوست از رعایت ترتیب صحیح در استفاده از محصولات مراقبت پوستی نباید غافل شد. چرا که این محصولات از نظر مواد تشکیل دهنده و غلظت با یکدیگر متفاوت هستند و این مسئله میزان نفوذپذیری آن‌ها را تحت تاثیر قرار می‌دهد. قبل از هر اقدامی لازم است پوست خود را طی دو مرحله پاکسازی کنید. ابتدا با یک پاک کننده روغنی صورت خود را پاک نمایید. سپس به وسیله یک شوینده با پایه آب مانند ژل‌های شستشو آن را به مدت چند دقیقه ماساژ داده و بشویید.

پاکسازی پوست باعث می‌شود منافذ پوستی باز شوند. به همین خاطر بهتر است از یک تونر برای بستن منافذ استفاده کنید. پس از آن نوبت تغذیه رسانی پوست به وسیله یک سرم پوستی می‌رسد. کرم دور چشم و اگر مستعد به آکنه هستید، کرم ضد جوش در مرحله بعدی قرار دارند. سپس لازم است از مرطوب کننده استفاده کنید. این سری محصولات باعث ترمیم و بهبود بافت پوست نیز می‌شوند. در نهایت نیز کرم ضد آفتاب و اگر قصد آرایش دارید، استفاده از مواد آرایشی در آخرین مرحله جای گرفته است.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک