دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

کرم ژل مرطوب کننده و ضد جوش صورت پوست چرب و جوش دار اکنس 3 ساین اسکین 50 g آوند فر

Cream gel moisturizer and anti acne face and body oily and pimple skin adult acnes 3 synskin 50 g AVAND FAR


شناسه محصول: 6261124002590
شناسه محصول: 6261124002590
دسته بندی: ضد جوش صورت
امتیاز محصول

داروخانه ها

1,190,200 ریال
تهران
افزودن به علاقه مندی های
تعداد
  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

کرم ژل فاز مزمن اکنس ۳ ساین اسکین با بافتی سبک حاوی نیاسین آمید، عصاره بید کانادایی و ویتامین A است. این ترکیبات در کنار یکدیگر و بهره مندی از سایر عصاره‌های گیاهی موجود در محصول سبب شده تا موثر عمل کند.کرم ژل فاز مزمن در پیشگیری از ایجاد جوش و درمان‌های ضد جوش نقش موثری ایفا نماید. همچنین این کرم با کاهش التهابات پوستی به درمان جوش‌های مزمن و کومدون کمک موثری می‌کند. کرم ژل ساین اسکین با داشتن نرم‌کننده‌های گیاهی نظیر روغن شاهدانه، روغن جوجوبا و پیشتاز ویتامین B۵ در کنترل میزان رطوبت و چربی پوست نقش مهمی ایفا می‌کند.

ترکیبات کلیدی:

نیاسین آمید: ویتامین B۳فرم آمیدی اسید نیکوتنیک است. نیاسین آمید با تثبیت غشا گلبول‌های سفید خون و اثرات آنتی هیستامینی دارای خاصیت ضد التهابی است. علاوه بر این نیاسین آمید میزان ترشح چربی را کنترل کرده و از تشدید آکنه در پوست‌های چرب جلوگیری می‌کند.

ویتامین A: ویتامین A با فرم رتینیل پالمیتات در این محصول با تحریک تقسیم سلولی و لایه برداری مانع از بسته شدن منافذ پوست و تمیز نگهداشتن مجرای آن‌ها می‌شود.

عصاره بید کانادایی: این عصاره با مهار رشد باکتری پروپیونی باکتریوم اکنس، عامل اصلی ایجاد آکنه در پیشگیری و ابقا درمان این بیماری پوستی نقش ایفا می‌کند. در مقاله “چرا و چگونه جوش می زنیم” می‌توانید سایر عوامل ایجاد جوش و آکنه را مطالعه نمایید.

عصاره بابونه: دارای اثرات ضد التهاب و ضد میکروبی است و التیام بخش و تسکین دهنده پوست‌های حساس و مستعد آکنه است.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک