دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

کرم مرطوب کننده صورت پوست چرب بزرگسالان ادلیو 50 ml آرایش افزون غرب

Cream moisturizer face oily skin adult ADELIO 50 ml ARAH AFZOON QARB


شناسه محصول: 6269855801772
شناسه محصول: 6269855801772
امتیاز محصول

مقایسه
ناموجود
متاسفانه این کالا فعلا در داروخانه ها موجود نیست. می‌توانید زنگوله رو بزنید تا به محض موجود شدن به شما خبر دهیم.
خبرم کنید

محصولات مشابه

  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

کرم مرطوب کننده پوست چرب ادلیو، فاقد چربی و دارای بافت سبک، رطوبت لازم برای پوستهای چرب را تامین نموده و برای مدت طولانی حفظ می کند. با استفاده این کرم، ظاهر پوست چرب و براق نمی‌شود بلکه عمیقا و به‌خوبی جذب پوست شده و پوست را آبرسانی، با طراوت، لطیف و مات می‌کند. کرم ادلیو با تأمین رطوبت پوست چرب مانع از ایجاد خشکی اکتسابی پوست صورت خواهد شد.

کرم فاقد چربی ادلیو، افزایش دهنده آنتی‌بیوتیک‌های طبیعی پوست بوده و مانع از ایجاد جوش و آکنه پوستی می‌شود. غدد سباسه تولید کننده چربی پوست است که این چربی برای حفاظت از پوست لازم است. اما گاهی میزان چربی ترشح شده توسط این غدد، افزایش یافته و ایجاد جوش و آکنه می‌کند. کرم مرطوب‌کننده صورت پوست چرب ادلیو، فاقد مواد حساسیت‌زا محرک ایجاد جوش روی پوست است. این کرم حاوی ترکیبات گیاهی موثریست که جمع کننده منافذ باز پوست می‌باشد و پوست را بسیار زیبا و صاف می‌سازد.

چه مرطوب کننده‌ای برای پوست چرب مناسب است؟

پوست چرب افراد زیادی را تحت تاثیر قرار می‌دهد. این پوست می‌تواند منجر به مسدود شدن منافذ شود و خطر آکنه را افزایش دهد. برخی از افراد تصور می‌کنند که افراد با پوست چرب نیاز به مرطوب کننده ندارند ولی این فکر کاملا اشتباه است. پوست چرب یک مشکل رایج است. بهترین مرطوب کننده برای پوست چرب باید کرمی باشد که کمترین میزان چربی را دارا باشد و تا حد امکان حتی فاقد چربی باشد. این کرم‌ها معمولا دارای ترکیبات گیاهی و یا ترکیبات ضد جوش و کنترل‌کننده چربی پوست هستند تا ضمن آبرسانی عمیق به لایه‌های پوست باعث ایجاد جوش‌های جدید نشوند و با مات کردن پوست باعث ایجاد براقیت برای افراد نشود.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک