دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

کرم مرطوب کننده صورت پوست خشک بزرگسالان بایومیست اورین بایوتک 75 ml آرا درفام آرمین

Cream moisturizer face dry skin adult biomoist EVRIN BIOTECH 75 ml ARA DORFAM ARMIN


شناسه محصول: 6269741000432
شناسه محصول: 6269741000432
امتیاز محصول

مقایسه
ناموجود
متاسفانه این کالا فعلا در داروخانه ها موجود نیست. می‌توانید زنگوله رو بزنید تا به محض موجود شدن به شما خبر دهیم.
خبرم کنید

محصولات مشابه

  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

مرطوب کننده اورین خاصیت آبرسانی بالایی دارد و با ایجاد یک لایه محافظ بر روی پوست مانع از تبخیر رطوبت خواهد شد، بنابراین پوست را در یک دوره ی طولانی مرطوب نگه خواهد داشت. این کرم مرطوب کننده از برند اورین به دلیل داشتن فرمولاسیون ویژه ای که دارد از ایجاد حساسیت های پوستی مثل خارش، سوزش و قرمزی پوست جلوگیری خواهد کرد. همچنین این محصول پوست را نرم و لطیف خواهد کرد و مانع از ایجاد خشکی روی پوست نیز می شود.

کرم مرطوب کننده پوست خشک اورین، ضد عفونی کننده می باشد و تمام باکتری ها و میکروب های سطح پوست را از بین خواهد برد و باعث تمیزی پوست نیز می شود. این کرم، پوست را تغذیه می کند و به تقویت پوست کمک زیادی خواهد کرد. می توان گفت کرم مرطوب کننده پوست خشک اورین، مناسب برای تمامی افراد چه کودک و چه بزرگسال می باشد و با استفاده مداوم از این کرم، می توان تغییر پوست و خاصیت نرم کنندگی بالای آن را مشاهده نمود.

کافتین :

کافتین موجود در این محصول از پوست در برابر اشعه های مخرب نور خورشید محافظت می کند و همچنین به داشتن پوستی روشن و بدون لک به شما بسیار کمک می کند.

کلاژن هیدرولیز شده :

کلاژن هیدرولیز شده موجود در مکمل ها در واقع کلاژنی می باشد که مخلوطی از پپتیدهایی با وزن مولکولی کم می باشد که قابلیت هضم آسان، جذب و توزیع در بدن را خواهد داشت. می توان گفت کلاژن هیدرولیز شده موجود در محصولات مختلف در واقع کلاژنی می باشد که مخلوطی از پپتیدهایی با وزن مولکولی کم است که قابلیت هضم آسان، جذب و توزیع در بدن را خواهد داشت.

کلاژن مصرفی در روده دناتوره شده و به مخلوطی از آمینواسیدها ضروری، گلایسین، پرولین، گلوتامیک اسید، آرژنین، آلانین و … تبدیل خواهد شد و همچنین به طور جزئی به فرم ژلاتین نیز هیدرولیز می شود. این ژلاتین نیز با آنزیم های هضم مانند پروتئیناز به پپتیدهای کوچک تری متلاشی خواهد شد. جالب است بدانید که تمام این موارد می توانند به مدت 14 روز در پوست مصرف کننده باقی بماند.

ویتامین :

این محصول حاوی ویتامین های B3,B5,E,C می باشد.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک