دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

کرم مرطوب کننده دست پوست خشک بزرگسالان دتوکسیفای ژنوبایوتیک 75 ml پارس آزمای طب

Cream moisturizer hand dry skin adult detoxifying GENO BIOTIC 75 ml PARS AZMAYE TEB


شناسه محصول: 6262863401491
شناسه محصول: 6262863401491
دسته بندی: کرم دست
امتیاز محصول

مقایسه
ناموجود
متاسفانه این کالا فعلا در داروخانه ها موجود نیست. می‌توانید زنگوله رو بزنید تا به محض موجود شدن به شما خبر دهیم.
خبرم کنید

محصولات مشابه

  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

کرم رطوبت رسان و دتوکسیفای کننده دست ژنوبایوتیک مناسب پوست خشک یک محصول مرطوب کننده فوق‌العاده قوی بوده و با رطوبت‌رسانی عمقی به پوست لطافت آن را به مدت طولانی حفظ می‌کند. این محصول بسیار سریع جذب بوده و هیچ‌گونه ردی از چربی برجای نمی‌گذارد. اگر جزو آن دسته از افراد هستید که پوست خشک و خیلی خشک دارید، این محصول بواسطه ترکیباتش باعث ترمیم زخم‌ها و ترک‌های ناشی از خشکی پوست شده و از بروز چین و چروک‌های زودرس نیز پیشگیری می‌کند. لازم به ذکر است کرم مرطوب کننده دست ژنوبایوتیک با خاصیت آنتی‌اکسیدانی و دتوکسیفای کنندگی که دارد از پوست شما در برابر عوامل مخرب محیطی از جمله اشعه‌های مضر آفتاب محافظت می‌کند و سبب درخشان شدن پوست نیز می‌شود.

ترکیبات موثر موجود در کرم رطوبت رسان و دتوکسیفای کننده پوست خشک ژنوبایوتیک:

  • هیالورنیک اسید: هیالورونیک اسید یک ترکیب شیمیایی آلی است که زمینه ساز بافت همبند پوست بوده و قوی‌ترین ماده جذب کننده رطوبت و مواد مغذی برای پوست است. این ماده در حفظ رطوبت، ترمیم بافت‌ها و انعطاف‌پذیری پوست موثر است و به رشد و ترمیم کلاژن و الاستین نیز کمک می‌کند. همچنین جایگزین مناسبی برای حجم دهی به اندام‌های بدن بوده و روند پیری و وقوع چین و چروک را به تعویق می‌اندازد.
  • پروتئین هیدرولیز شده شیر:پروتئین هیدرولیز شده به مواد خام و غلیظی گفته می‌شود که در ساختار محصولات آرایشی و بهداشتی مورد استفاده قرار می‌گیرند. هیدرولیزها پروتئین‌هایی هستند که از واحدهای کوچکتر تشکیل شده‌اند و در بدن انسان جذب راحت‌تری دارند. پروتئین هیدرولیز شده شیر باعث افزایش رطوب شده و در بازسازی سلول‌های پوست بسیار مفید است. این پروتئین در امر درخشان کردن پوست و از بین بردن لک‌های پوستی نیز موثر است.

اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک