دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

کرم مرطوب کننده و نرم کننده دست و ناخن زردآلو شون 75 ml دارویی آرایشی بهداشتی آریان کیمیا تک

Cream moisturizer hand and nail all skin adult scent apricot SCHON 75 ml ARIAN CHIMIA TECH COSMETIC HYGIENIC PHARMACEUTICAL


شناسه محصول: 6260482523686
شناسه محصول: 6260482523686
دسته بندی: کرم تقویتی
امتیاز محصول

مقایسه
ناموجود
متاسفانه این کالا فعلا در داروخانه ها موجود نیست. می‌توانید زنگوله رو بزنید تا به محض موجود شدن به شما خبر دهیم.
خبرم کنید

محصولات مشابه

  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

جلوگیری شود. کرم دست و ناخن شون حاوی عصاره­ زردآلو و کراتین هیدرولیز شده به عنوان منابع غنی از اسیدهای آمینه جهت تقویت و نرم نمودن پوست و ناخن ها مورد استفاده قرار می گیرد. با مصرف روزانه این محصول پوست دست و به ویژه اطراف ناخن را رطوبت رسانی عمیق کنید و ناخن های ضعیف و شکننده را تقویت نمایید. دست ها فوق العاده نرم خواهد شد و از پوسته پوسته شدن اطراف ناخن ها جلوگیری می شود.

کرم دست و ناخن شون حاوی مواد موثر با خصوصیات زیر می باشد:

عصاره زردآلو، شی باتر و کراتین هیدرولیز شده از ترکیبات ویژه کرم دست و ناخن شون می باشد که با خواص بی نظیر خود به نرمی و تقویت دست و ناخن کمک می کنند:

عصاره زردآلو:

زردآلو میوه ای موثر در زیبایی پوست محسوب می شود و از دیر باز مصرف آن برای سلامت پوست بسیار توصیه شده است. عصاره زردآلو به دلیل مقادیر بالای ویتامین های C و B، بتاکاروتن (پیش ساز ویتامین A) و اسیدهای ارگانیک دارای خواص مغذی، محافظ و ترمیم کنندگی می باشد. آلفا هیدروکسی اسیدهای (AHA) موجود در عصاره ی زردآلو به همراه پلی ساکاریدهای موجود در عصاره نقش موثری در تنظیم آب سلول ها و جوان سازی آن ها ایفا می نمایند.

شی باتر:

 ضد التهاب، مرطوب کننده عمیق پوست، همچنین کاهش دهنده چین و چروک ریز و سطحی پوست به دلیل آنتی اکسیدان موجود در آن می باشد.

کراتین هیدرولیز شده:

کمک به حفظ یکپارچگی و یکنواختی ساختار ناخن


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک