دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

کرم لیفتینگ صورت بزرگسالان توتال درم 50 ml آرایش افزون غرب

Cream lifting face all skin adult TOTAL DERM 50 ml ARAH AFZOON QARB


شناسه محصول: 6269855803240
شناسه محصول: 6269855803240
امتیاز محصول

مقایسه
ناموجود
متاسفانه این کالا فعلا در داروخانه ها موجود نیست. می‌توانید زنگوله رو بزنید تا به محض موجود شدن به شما خبر دهیم.
خبرم کنید

محصولات مشابه

  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

پوست انسان‌ها معمولا در دوران نوجوانی و جوانی بسیار شاداب و شفاف بوده و بعد از گذشت دوران جوانی، کم‌کم شروع به افتادگی و چروک شدن می‌کند. در واقع با بالا رفتن سن چربی زیر پوست کم می‌شود، پوست قابلیت کشسانی و انعطاف خود را از دست می‌دهد و به مرور حالت جمع شدگی، افتادگی و چروک روی آن ایجاد می‌شود. خوشبختانه کرم لیفتینگ صورت توتال درم با فرمولاسیون ویژه به رفع افتادگی پوست، از بین رفتن چروک‌ها، رفع خطوط پنجه کلاغی اطراف چشم و … کمک موثری می‌کند.

کرم لیفتینگ با افزایش میزان کلاژن در پوست، سبب استحکام آن می‌شود. روغن دانه آفتابگردان و عصاره برگ کاملیا موجود در این کرم جهت تقویت و رطوبت رسانی پوست استفاده می‌شوند تا شما پوستی مستحکم، انعطاف پذیر و زیبا داشته باشید. به طور کلی می‌توان گفت استفاده از کرم لیفت کننده توتال درم در نواحی صورت و گردن به واسطه ترکیبات خود به پوست استحکام بخشیده و آن را شاداب و جوان می‌کند.

از چه سنی باید شروع به استفاده از کرم لیفتینگ کنید؟

وجود پروتئینی به نام کلاژن در بدن ما، باعث سفت ماندن، انعطاف پذیری و ظاهر جوان و شاداب پوست می‌شود. با بالا رفتن سن از میزان تولید این ماده کم شده و پوست ظاهر افتاده همراه با چین و چروک پیدا می‌کند. با وارد شدن به دهه بیست زندگی تغییراتی در پوست ظاهر می‌شود که شامل کم شدن میزان کلاژن در بدن است. در دهه سی سالگی این تغییرات و میزان از دست دادن کلاژن در بدن بیشتر خواهد شد، بنابراین برای پیشگیری از افتادگی و پیر شدن پوست درمان‌های مراقبتی شامل استفاده از انواع محصولات لیفتینگ ضرورت پیدا می‌کند.

 

اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک