دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

کرم لیفتینگ صورت انواع پوست ادلیو 30 ml آرایش افزون غرب ایران

Cream lifting face all skin ADELIO 30 ml ARAH AFZOON QARB IRAN


شناسه محصول: 6269855801758
شناسه محصول: 6269855801758
امتیاز محصول

مقایسه
ناموجود
متاسفانه این کالا فعلا در داروخانه ها موجود نیست. می‌توانید زنگوله رو بزنید تا به محض موجود شدن به شما خبر دهیم.
خبرم کنید

محصولات مشابه

  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

کرم لیفتینگ پوست صورت ادلیو، یکی از محصولات مراقبتی برای پوست بوده که با استفاده از فرمولاسیون ویژه خود از بروز افتادگی در پوست جلوگیری خواهدکرد. این کرم از دهیدراته‌شدن پوست جلوگیری کرده و در نهایت مانع از بروز اثرات تخریبی رادیکال‌های آزاد روی پوست خواهدشد. این کرم علاوه‌بر از‌بین‌بردن چروک‌های پوستی، پوست صورت را سفت کرده و در نهایت از پیری پوست ممانعت خواهدکرد. 

رتینول:

باعث افزایش تولید سلول های پوستی و تکثیر آنها می‌شود و به باز کردن منافذ کمک می‌کند. رتینول همچنین پوست را لایه برداری می‌کند و همچنین تولید کلاژن یا جوانسازی پوست را افزایش می‌دهد که می‌تواند ظاهر خطوط ریز و چین و چروک را کاهش داده و پوستی شاداب تر و محکم‌تر تر به پوست شما بدهد.

چای سیاه کاملیا سیننسیس:

آنتی اکسیدان های موجود در این گیاه به کاهش خطر ابتلا به سرطان پوست کمک می‌کند و با پیری پوست مبارزه کرده و در کمک به آبرسانی پوست اثربخش است. خواص ضد التهابی دارد و پوست را تغذیه کرده و ضدجوش است.

روغن تخمه آفتابگردان:

سرشار از چربی های سالم، ترکیبات گیاهی مفید و چندین ویتامین و مواد معدنی است. خواص ضد باکتریایی و ضد قارچی این روغن همچنین از عفونت جلوگیری‌ می‌کند و پوست را شفاف و بدون جوش نگه می‌دارد. اسیدهای اولئیک و لینولئیک موجود در تخمه آفتابگردان به تشکیل کلاژن کمک می‌کنند آنها روند پیری ولک ها را کاهش می‌دهند.

سیکلوپنتاسیلوکسان:

به عنوان یک نرم کننده، روان کننده و حلال عمل می‌کند و به محصولات آرایشی و مراقبت از پوست بافتی بسیار ابریشمی و سبک می‌بخشد و آبرسان پوست است.

امیدواریم که این پژوهش توانسته باشد اطلاعات کافی را به شما داده باشد


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک