دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

کرم ضد چروک و جوان کننده صورت فرونیا 50 ml آرایش افزون غرب

Cream anti wrinkle and rejuvenating face all skin adult FERONIA 50 ml ARAH AFZOON QARB


شناسه محصول: 6269855800164
شناسه محصول: 6269855800164
دسته بندی: ضد چروک صورت
امتیاز محصول

داروخانه ها

4,266,000 ریال
زنجان
افزودن به علاقه مندی های
تعداد
  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

کرم ضد چروک و لیفتینگ فرونیا دارای عوامل احیا کننده، انرژی زا و جوانساز پوست است. این محصول باعث افزایش سرعت نوسازی و ترمیم کنندگی پوست شده و موجب کلاژن سازی می‌شود. همچنین استفاده از کرم مناسب چروک های سطحی پوست فرونیا با افزایش الاستیسیته و تامین سایر پروتئین‌های ساختمان پوست موجب حفظ سلامت آن خواهد شد. علاوه بر آن استفاده از کرم ضد چروک با ترکیبات منحصر به فرد و موثر خود باعث برطرف نمودن چروک‌های سطحی و کاهش عمق چین و چروک‌ها می‌شود. خوشبختانه این محصول برای انواع پوست مناسب است و افراد می‌توانند به صورت روزانه از آن استفاده کنند.

ترکیبات کرم ضد چروک:

روغن آووکادو: روغن آووکادو سبب افزایش لطافت و انعطاف پذیری پوست، نرم کنندگی و مرطوب کنندگی قوی می‌شود. این ترکیب کاهش التهاب و تحریکات پوستی را به دنبال داشته و حفظ رطوبت و خاصیت کشسانی پوست را به دنبال دارد.

ویتامین E: از پوست در مقابل آلودگی‌های محیطی محافظت می‌کند. ویتامین ای دارای عملکرد محافظتی در مقابل پرتوهای فرابنفش است و یک مرطوب کننده فوق العاده و ضد التهاب قوی به شمار می‌آید. علاوه بر این موارد ویتامین E به کار رفته در کرم ضدچروک درم انجلین به جذب و نفوذ سایر ترکیبات در پوست کمک می‌کند.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک