کرم ضد آفتاب و ضد لک صورت انواع پوست SPF50+ بزرگسالان وایت ویت ویتالایر 40 ml بژ طبیعی سایا طب مانا

Cream sunscreen and anti stain face all skin SPF50+ adult white vit VITALAYER 40 ml natural beige SAYA TEB MANA


شناسه محصول: 6267552802122
امتیاز محصول

کرم ضد آفتاب ضد لک وایت ویت ویتالیر از پوست در برابر اشعه‌های مضر خورشید محافظت می‌کند. همچنین به رفع کدری پوست کمک موثری می‌کند و دارای ساختار سبکی است.

2,308,000 ریال
تعداد
افزودن به علاقه مندی های
مقایسه
  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی
کرم ضد آفتاب و ضد لک صورت انواع پوست SPF50+ بزرگسالان وایت ویت ویتالایر 40 ml بژ طبیعی سایا طب مانا

این کرم با بهره گیری از کمپلکس ضدلک جهت کاهش و درمان انواع لک، کک و مک ناشی از آفتاب، بالا رفتن سن و … مورد تایید پزشکان بوده و اثر درمان دائم لک را در پی دارد. همچنین اگر از محصولات ضدلک برای درمان انواع لک‌های خود در حال استفاده هستید برای اثر بخشی بالاتر و عدم بازگشت لک‌ها نیازمند ضد آفتاب خوب، همانند کرم ضدآفتاب آنتی اسپات ویتالیر هستید. این محصول ضمن محافظت کامل پوست در برابر آفتاب برای کمک به درمان لک‌ و رفع کک و مک ناشی از آفتاب بسیار مناسب بوده و دارای کیفیت مطلوبی است. این ضد آفتاب ایرانی خوب در مقایسه با ضدآفتاب‌های خارجی ضد لک، مانند ضدآفتاب ضد لک نوروا تریو اس (Noreva Trio S) و … از کیفیت بالایی برخوردار بوده و به عنوان یکی از بهترین ضد آفتاب ضد لک ایرانی می‌تواند در روتین ضد لک مورد استفاده قرار گیرد. 

به دلیل وجود عصاره رازک و عصاره شیرین بیان در آن، به روشن‌کنندگی رنگ پوست نیز می‌پردازد. دکسپانتنول و ویتامین E موجود در این کرم ضد آفتاب از خشکی پوست و تبعات آن پیشگیری می‌کند و باعث رطوبت‌رسانی می‌شود.

در نهایت سدیم هیالورونات باعث استحکام پوست شده و چین و چروک را کاهش می‌دهد. کرم ضد آفتاب وایت ویت ویتالیر رنگی و دارای رنگ بژ طبیعی است و پوشانندگی مناسبی دارد، از این رو می‌توان از آن به عنوان کرم پودر هم استفاده کرد.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن

محصولات مشابه

پرداخت مطمئن پرداخت مطمئن

ارسال در سریعترین زمان ارسال در سریعترین زمان

تضمین اصالت تضمین اصالت

پشتیبانی 8 تا 17 پشتیبانی 8 تا 17

بازگشت کالا بازگشت کالا

0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک