دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

کرم ضد آفتاب SPF30 کودکان لافارر 40 g لابراتوار دکتر کامکار ایران

Cream sunscreen SPF30 children LA FARRERR 40 g DR. KAMKAR'S LABOTATORY IRAN


شناسه محصول: 6260066800073
شناسه محصول: 6260066800073
دسته بندی: ضد آفتاب
امتیاز محصول

مقایسه
ناموجود
متاسفانه این کالا فعلا در داروخانه ها موجود نیست. می‌توانید زنگوله رو بزنید تا به محض موجود شدن به شما خبر دهیم.
خبرم کنید

محصولات مشابه

  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

عصاره گل همیشه بهار، عصاره دانه آفتاب‌گردان، روغن بادام تلخ، روغن دانه کنجد، روغن کلزا، روغن نارگیل و عصاره دانه راش هندی، ترکیبات مؤثره این ضدآفتاب هستند که ویژگی‌های آنتی‌اکسیدانی، ضد میکروبی، آبرسانی، ترمیم‌کنندگی، ضد پیری و ضد آفتاب را به این محصول می‌بخشند.

کرم ضد آفتاب لافارر کودکان علاوه بر تأمین و حفظ رطوبت مورد نیاز پوست کودک، سبب کاهش التهابات و قرمزی ناشی از واکنش‌های آلرژیک پوستی نیز می‌شود. این محصول برای استفاده روزانه بر روی پوست صورت و بدن کودکان مناسب است. قیمت کرم ضد آفتاب بستگی به نوع SPF و برند آن دارد.

پوست کودکان زیر ۲ سال به دلایل متعدد، ازجمله ویژگی‌های ساختاری و عملکردی پوست، بیشتر مستعد آسیب بعد از مواجهه با نور خورشید است. لایه خارجی پوست (اپیدرم) در کودکان 10 برابر نازک‌تر از پوست بزرگسالان است. این امر آن‌ها را نسبت به خطرات احتمالی نور خورشید نظیر آفتاب‌سوختگی آسیب‌پذیرتر می‌کند.

بخش قابل توجهی از مواجهه با پرتوهای فرابنفش در طول زندگی یک فرد مربوط به قبل از 18 سالگی است. قرار گرفتن طولانی‌مدت در معرض نور آفتاب و آفتاب‌سوختگی‌های دوران کودکی می‌تواند به بروز کک‌ و مک یا خال‌ و به دنبال آن پیری زودرس پوست منجر شود و حتی زمینه‌ساز بروز برخی از سرطان‌ها (نظیر ملانوما، یک نوع سرطان پوست بدخیم) در بزرگسالی شود.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک