دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

کرم ضد آفتاب صورت و بدن پوست حساس SPF30 کودکان سینره 75 ml بی رنگ لابراتوارهای داروهای گیاهی طبیعت زنده

Cream sunscreen face and body sensitive skin SPF30 children CINERE 75 ml clear TABIAT ZENDEH HERBAL MEDICINE LABORATORIES


شناسه محصول: 6260374000158
شناسه محصول: 6260374000158
دسته بندی: ضد آفتاب
امتیاز محصول

مقایسه
ناموجود
متاسفانه این کالا فعلا در داروخانه ها موجود نیست. می‌توانید زنگوله رو بزنید تا به محض موجود شدن به شما خبر دهیم.
خبرم کنید

محصولات مشابه

  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

در کرم ضد آفتاب کودک سینره از یک پایه طبیعی بسیار سبک غیر سیلیکونی استفاده شده است. در ساختار این کرم ضدآفتاب روغن زیتون طبیعی به عنوان نرم کننده و امولینت به کار رفته است. روغن ها و امولسی فایر موجود در این محصول همگی با منشا گیاهی هستند. علاوه بر این اکسید روی و دی اکسید تیتانیوم به کار رفته در فرمولاسیون کرم ضد آفتاب کودک سینره از نوع غیر نانو بوده ولی فرمولاسیون آن به گونه ای است که به راحتی روی پوست باز می شود و در نتیجه رنگ زیادی ایجاد نمی کند. همچنین در کرم ضد آفتاب کودک سینره از اسانس مجاز برای کودکان استفاده شده است.

ترکیبات ضد آفتاب سینره:

بیزابولول:

دارای خواص ضد التهابی، ضد میکروبی و ضد قرمزی پوست می باشد و بدون ایجاد حساسیت عمل می کند و به بهبود التهابات ناشی از آفتاب سوختگی کمک می نماید.

ویتامین  E:

این ترکیب به عنوان یک آنتی اکسیدان طبیعی شناخته شده است. ویتامین E به راحتی به داخل پوست نفوذ کرده توسط پوست جذب می شود . این ویتامین از راه کانالهای پیلوسباسه به داخل فولیکول مو نفوذ کرده و باعث تقویت مو میشود. همچنین وجود آن بر روی مو باعث کاهش تخریب ناشی از اشعه UV می شود. زیرا این ترکیب رادیکالهای آزاد اکسیژن را به دام انداخته و از پراکسیداسیون چربی ها در اثر اشعه UV جلوگیری می نماید. همچنین خصوصیات تشکیل لایه محافظ بر روی مو را داشته و باعث رطوبت رسانی به مو نیز می شود.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک