دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

کرم رفع ترک پوست بدن پوست آسیب دیده بانوان اسکارفیت لیدی الی ژن 75 ml آرین زیست جم

Cream cracking skin body damaged skin women scarfit lady OLI GEN 75 ml ARIAN ZIST JAM


شناسه محصول: 6262870000397
شناسه محصول: 6262870000397
دسته بندی: ضد ترک
امتیاز محصول

مقایسه
ناموجود
متاسفانه این کالا فعلا در داروخانه ها موجود نیست. می‌توانید زنگوله رو بزنید تا به محض موجود شدن به شما خبر دهیم.
خبرم کنید

محصولات مشابه

  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

ترک یا شکاف پوست خطوط یا نوارهایی هستند که به دلیل کشیدگی بیش از حد بافت‌ های متصل به پوست بوجود می آید و در این شرایط رگ های پوستی از زیر پوست به صورت خطوطی قرمز نمایان می شود. معمولا در 80 درصد بانوان در دوران حاملگی ترک هایی در شکم و ران و بازو ایجاد می شود. همچنین چاقی بیش از حد نیز باعث ایجاد ترک در دوران بارداری می شود.

کرم ترک های پوستی اسکارفیت لیدی الی ژن، یک مرطوب کننده قوی همراه با خاصیت درمان ترک و اسکار و از بین بردن لک پوستی می باشد. بانوان باردار می توانند از این محصول برای افزایش کش سانی و الاستینیت پوست خود استفاده کنند تا احتمال ترک را در بدنشان کاهش دهند. این محصول یک نوع محافظ در برابر اشعه uv نیز می باشد. تسکین دهنده و ضد التهاب است. کرم ترک پوستی بانوان باردار دارای عصاره پیاز، بابونه، عسل، کتیرا و روغن همیشه بهار و روغن زیتون و ویتامین E است. این محصول علاوه بر استاده بانوان باردار شامل افرادی که از چاقی دچار ترک در بدنشان شده است نیز می باشد.

خواص عسل در ترمیم زخم ها:

عسل علاوه بر خواص بی‌نظیری که در سلامتی بدن انسان دارد، در ترمیم انواع زخم نیز موثر است. برای تسکین سوختگی‌های درجه یک تا سه می‌توان از ترکیب عسل و روغن زیتون به نسبت مساوی استفاده نمود. عسل دارای خواص ضد عفونی کنندگی است و برای ضد عفونی نمودن زخم‌ها نیز می‌توان از آن بهره گرفت. امروزه پمادها و کرم‌های بسیاری را با به کارگیری عسل ساخته و وارد بازار می‌کنند. این ماده شفابخش جای زخم را به طور کامل از بین برده و حتی جای بخیه را نیز می‌تواند محو نماید. در حقیقت عسل با جذب آب موجود در بافت‌های متورم ترمیم زخم را تسریع می‌کند. خاصیت اسیدی عسل رشد باکتری‌ها را در زخم‌ها متوقف کرده و زخم‌های عفونی را بهبود می‌بخشد. در پانسمان‌ها می‌توان از عسل به منظور از بین رفتن بوی بد زخم کمک گرفت.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک