دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

کرم التیام بخش و ترمیم کننده بدن پوست آسیب دیده و حساس کودکان تالک فیروز 70 g گروه بهداشتی فیروز

Cream healer and anti wrinkle body damaged and sensitive skin children talc FIROOZ 70 g FIROOZ HYGIENIC GROUP


شناسه محصول: 6260212775903
شناسه محصول: 6260212775903
امتیاز محصول

داروخانه ها

988,000 ریال
زنجان
افزودن به علاقه مندی های
تعداد
988,000 ریال
زنجان
افزودن به علاقه مندی های
تعداد
988,000 ریال
تهران
افزودن به علاقه مندی های
تعداد
  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

جهت برطرف کردن و پیشگیری از عرق سوز شدن کودک خود، در انتخاب محصول کرم تالک کودک فیروز شک نکنید. کرم تاک به دلیل نداشتن خطر تنفس ذرات پودری و حتی تاثیر بیشتر جهت رفع غرق سوز بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. این محصول در وزن ۷۵ گرم حاوی آلفابیزابولول است که خاصیت آرامش بخشی و التیام بخشی دارد. علاوه بر این، دارای د پنتنول و آلانتودین نیز می‌باشد. ترکیب این سه عنصر سبب برطرف کردن التهاب پوست و تسکین چشمگیر می‌شود.

کیفیت کرم تالک فیروز

استفاده مداوم از این محصول برای کودکان، نه تنها از قرمزی و ملتهب شدن پوست جلوگیری می‌کند، بلکه لطافت پوستشان را نیز حفظ می‌کند. همانطور که می‌دانید برند فیروز توانسته سال‌ها در زمینه تولید محصولات بهداشتی کودکان سربلند باشد و تولیدات با کیفیت و قیمت مناسب به بازار عرضه کند. کرم تالک کودک فیروز به عنوان یک مرهم موثر برای کودکان دلنشین شما و یک همراه خوب برای مادران عزیز به شمار می‌آید.

مزیت انتخاب کرم فیروز

از آنجایی که بعضی از مادران درباره پودر‌های بچه نگران کثیفی هستند، امروزه این مشکل حل شده است. اگر به دنبال انتخاب محصولی هستید که در یک زمان هم ثمرات خوب پودر بچه را داشته باشد و هم از پخش شدن ذرات آن در امان باشید، محصول کرم تالک کودک برند فیروز این آسودگی را به شما می‌دهد که پس از هر بار استفاده مشکلی با کثیف شدن پوست نوزاد به علت پراکنده شدن پودر نداشته باشید.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک