دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

کاندیشنر نرم کننده انواع مو حاوی عصاره گل همیشه بهار ایروکس 190 ml

Hair conditioner conditioner all hair contains marigold extract IROX 190 ml


شناسه محصول: 6260061800948
شناسه محصول: 6260061800948
دسته بندی: نرم کننده مو
امتیاز محصول

مقایسه
ناموجود
متاسفانه این کالا فعلا در داروخانه ها موجود نیست. می‌توانید زنگوله رو بزنید تا به محض موجود شدن به شما خبر دهیم.
خبرم کنید

محصولات مشابه

  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

نرم کننده موی سر ایروکس حاوی ترکیبات کاتیونیک با خواص نرم کنندگی منحصر به فرد مثل دهای کوارت A می باشد. این نرم کننده همچنین از عصاره CW و ترکیب MRT به عنوان ترکیبات آنتی اکسیدان در فرآورده استفاده شده است تا اثر مخرب UV روی مو و پوست سر را کاهش دهد. عصاره ها و روغن های گیاهی نرم کننده و سرشار از ویتامین موجود در لوسیون نرم کننده موی ایروکس به همراه ترکیبات حالت دهنده و نرم کننده منحصر به فرد و نیز ویتامین های E و B۵، فرمولاسیون ارزشمندی را در اختیار شما قرار می دهند.ضمن نرم کنندگی و حالت دهندگی فوق العاده به ساقه مو، به درخشندگی، سلامت و شادابی مو کمک می کند و همچنین شانه زدن آن را آسان می سازد. نرم کننده ایروکس از موخوره جلوگیری نموده و در دراز مدت موهای شکننده و آسیب دیده را ترمیم می کند.

ترکیبات لوسیون نرم کننده ایروکس

روغن جوجوبا، د-پانتنول، آلانتویین، ویتامین E، اولیـوم ۱۰۰۰ و عصاره گل همیشه بهار (کالاندولا) ضمن داشتن اثرات نرم کنندگی و مرطوب کنندگی روی مو و کمک به ترمیم آن، در صورت تماس احتمالی نرم کننده با پوست می توانند اثرات ضد التهاب و نرم کننده روی پوست سر نیز داشته باشند.

روغن جوانه گندم

این روغن با داشتن ترکیبات ارزشمندی مثل ویتامین های E و گروه B، بتاسیتوستـرول، کامپسترول و اسیدهای چرب خواص نرم کنندگی و مرطوب کنندگی فوق العاده ای دارد و نقش مهمی در ترمیم موهای شکننده و آسیب دیده ایفا می کند.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک