دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

کاندیشنر مرطوب کننده انواع مو حاوی عصاره جوانه گندم نوتری دیلی مای 400 ml

Hair conditioner moisturizer all hair contains wheat germ extract nutri daily MY 400 ml


شناسه محصول: 6260482529084
شناسه محصول: 6260482529084
دسته بندی: نرم کننده مو
امتیاز محصول

داروخانه ها

897,000 ریال
تهران
افزودن به علاقه مندی های
تعداد
  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

نرم کننده قوی مو مای دارای فرمولاسیون سبک بوده و برای استفاده روزانه طراحی شده است. این نرم کننده حاوی عصاره جوانه گندم، ویتامین های بیوتین(ویتامین B۷) و B۵ است که مصرف آن پس از شامپوی نوتری دیلی مای، موهای لطیف، خوش حالت و ابریشمی را برای شما به ارمغان می آورد. این محصول مغذی و رطوبت رسان است و موها را درخشان و لطیف خواهد کرد. نرم کننده موی سر مای مدل نوتری دیلی با قدرت نرم کنندگی قوی حالت پذیری موها را افزایش داده و از موها در برابر آسیب های خارجی محافظت می نماید.

عصاره جوانه گندم:

جوانه گندم غنی از ویتامین E است، یک ماده ی مغذی دارای خواص آنتی اکسیدانی است. آنتی اکسیدان از مو در برابر رادیکال های آزاد محافظت می نماید. روغن جوانه گندم به دلیل دارا بودن پروتئین های با کیفیت و اسیدهای چرب ضروری برای سلامت و حفاظت موها بسیار مفید است. از مهمترین خواص روغن جوانه گندم برای موها میتوان به، درمان ریزش مو، رفع موخوره، تقویت و تحریک پیاز مو، درمان شوره سر، تغذیه موهای خشک و آسیب دیده،  تنظیم تولید چربی روی پوست سر، تقویت فیبر مو، نرم کننده طبیعی موها، کاهش حالت الکتریسیته مو و محافظت از پوست سر اشاره کرد.

بیوتین:

بیوتین یا ویتامین B۷ به نام ویتامین H یا کوآنزیم R نیز شناخته می شود. این ویتامین یک ترکیب محلول در آب است و یکی از ویتامین های B کمپلکس محسوب می شود. بیوتین در بهبود رشد و سالم ماندن موها نقش بسزایی دارد و می تواند به رشد مو و ناخن هایی قوی تر کمک کند.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک