دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

کاندوم ساده و خاردار سکوند راند چرچیلز 12 عددی شکوفا منش

Condom classic and dotted without size second round CHURCHILLS 12 numbers SHOKOUFA MANESH


شناسه محصول: 6264707017769
شناسه محصول: 6264707017769
دسته بندی: کاندوم
امتیاز محصول

مقایسه
ناموجود
متاسفانه این کالا فعلا در داروخانه ها موجود نیست. می‌توانید زنگوله رو بزنید تا به محض موجود شدن به شما خبر دهیم.
خبرم کنید

محصولات مشابه

  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

کاندوم ساده و خاردار چرچیلز با دارا بودن ماده تاخیری دابل و ژل روان کننده مضاعف مدت زمان رابطه و لذت زوجین را به صورت چشمگیری افزایش می‌دهد. کاندوم چرچیلز از لاتکس ۱۰۰ درصد طبیعی تولید و ساخت کشور مالزی است و هیچ گونه حساسیتی را (مگر افراد حساس به لاتکس) به دنبال ندارد. از مزیت استفاده از مدل کاندوم خاردار The Second Round، حلقه‌های آناتومیک بوده که رابطه‌ای بدون آزردگی را سبب می‌شوند. استفاده از کاندوم استاندارد این برند مطمئن‌ترین راه جلوگیری از بارداری و انتقال بیماری است. چرا که خاصیت ارتجاعی فوق العاده بالای آن از پارگی در زمان رابطه جلوگیری کرده و از انتقال اسپرم و ویروس ممانعت می‌نماید.

کاندوم چرچیلز ساخت کجاست ؟

امروزه ضرورت استفاده از کاندوم با هدف جلوگیری از بارداری ناخواسته و انتقال بیماری‌های مقاربتی بر کسی پوشیده نیست. برند چرچیلز نیز به عنوان یکی از بهترین برند کاندوم از کمپانی معتبر، اقدام به تولید انواع این محصولات بهداشتی نموده است. کاندوم‌های چرچیلز در شرکت باران بسپار واقع در شهر قم این امکان را برای شما فراهم کرده که ضامن سلامتی خود باشید. از دیگر انواع تولیدات این برند نیز می‌توان به کاندوم اسپرم کش، تاخیری، خاردار و روان کننده اشاره نمود.

کاندوم تاخیری بهتره یا اسپری

استفاده از کاندوم و اسپری تاخیری هر کدام مزیت‌های خودش را دارد. کاندوم تاخیری یک تیر و دو نشان است. به طوریکه علاوه بر ایجاد تاخیر در انزال و یک رابطه طولانی از بارداری ناخواسته، انتقال بیماری و عفونت‌های جنسی نیز پیشگیری می‌کند. اگر به مواد کاندوم حساسیت نداشته باشید بهترین گزینه استفاده از کاندوم است. اگر به هر دلیلی تمایلی به استفاده از کاندوم نداشتید و یا به دلیل حساسیت به لاتکس نتوانستید از کاندوم استفاده کنید. جهت تاخیر از انزال می‌توانید از اسپری تاخیری استفاده کنید.

خرید کاندوم تاخیری

خرید کاندوم با کیفیت و اورجینال بسیار حائز اهمیت است. یکی از مشکلاتی که افراد برای تهیه کاندوم دارند. خجالت از بیان و خرید کاندوم از فروشگاه‌ها و داروخانه‌های فیزیکی است. از همین رو خرید اینترنتی کاندوم طرفداران بیشتری دارد. داروخانه آنلاین دروا بستری را فراهم آورده تا افراد بدون دغدغه و با خیالی آسوده کاندوم اصل و با کیفیت را خریداری نمایند. سعی کنید هنگام خرید به برند و مشخصات نوشته شده روی جعبه کاندوم و همچنین گواهینامه و علامت استاندارد روی جعبه دقت کنید.

 

اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک