دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

کاندوم خاردار بیگ داتس کدکس 10 عددی انجیر طلایی

Condom barbed without size big dots Kodex 10 numbers ANJIEER TALAIEE


شناسه محصول: 6260623310427
شناسه محصول: 6260623310427
دسته بندی: کاندوم
امتیاز محصول

داروخانه ها

580,000 ریال
تهران
افزودن به علاقه مندی های
تعداد
  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

شرکت کدکس اقدام به تولید کاندوم جدیدی به نام کاندوم خاردار کدکس مدل بیگ داتس کرده است. این کاندوم با خارهای درشت از جنس لاتکس و بسیار نرم در سراسر کاندوم سبب تحریک نقطه جی در زنان می‌شود. این خارها نه آن قدر درشت هستند که سبب آسیب به ناحیه تناسلی بانوان شود و نه آن قدر ریز هستند که حس نشود. وجه تمایز این مدل با تمامی کاندوم‌های دیگر موجود در بازار این است که دارای نقطه‌های برجسته در سراسر کاندوم بوده و گستردگی آن در سراسر کاندوم پخش شده است. از ویژگی‌های بخصوص این محصول چرب بودن و مقدار بیشتر ماده روان کننده آن است که نه تنها در هنگام رابطه احساس درد حس نمی‌شود، بلکه شریک جنسی شما به اوج لذت جنسی می‌رسد. شما با خرید کاندوم می‌توانید از انتقال بیماری‌های مقاربتی و واگیردار جلوگیری کنید.

کاندوم خاردار درشت ناچ به آقایان کمک می‌کند که شریک جنسی شان را بهتر و سریعتر به ارگاسم برسانند. همچنین خار‌های درشت روی بدنه کاندوم سبب حجیم تر شدن آلت آنان می‌شود که همین مسئله نیز باعث تحریک بیشتر خانم‌ها شده و آنها را از نظر روانی آماده رسیدن به ارگاسم می‌کند. در سطح این کاندوم ۶۹۰عدد خار برای افزایش لذت جنسی وجود دارد. این کاندوم برای افرادی که به بهداشت و کیفیت رابطه خود اهمیت می‌‌دهند مناسب است.

مشخصات ظاهری کاندوم ناچ کدکس مدل Big Dots:

این کاندوم در کشور ایران و شرکت انجیر طلایی در بسته‌های ۳و ۱۰عددی عرضه شده است. روی جعبه آن لوگو و نام برند به وضوح دیده می‌شود. طراحی وسط آن نمایشگر خارهای روی کاندوم و مخزن ذخیره جهت امنیت بیشتر است. همچنین در پایین جعبه سمت چب تعداد کاندوم‌های موجود در جعبه نشان داده شده است. پشت جعبه نشان سلامت سیب، استاندارد و گواهی‌های اخذ شده برای اطلاع بیشتر مصرف کنندگان نوشته شده است.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک