دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

ژل مو حالت دهنده قوی بزرگسالان ویتروس 150 ml خدمات تحقیقات آرین گستر

Hair gel strong styling adult VITREOUS 150 ml ARIANGOSTAR RESEARCH SERVICES


شناسه محصول: 6263762800538
شناسه محصول: 6263762800538
دسته بندی: حالت دهنده مو
امتیاز محصول

داروخانه ها

465,000 ریال
تهران
افزودن به علاقه مندی های
تعداد
  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

ژل موی سر با حالت دهندگی قوی ویتروس بدون ایجاد چسبناکی و پوسته‌های سفید بر روی موی سر به رفع الکتریسیته ساکن موی سر برای حالت دهی بهتر و پایدارتر نیز کمک می‌کند. این محصول با رفع کدری مو به افزایش درخشندگی موی سر نیز می‌پردازد. ژل حالت دهنده مو ویتروس حاوی ویتامین c و e بوده و با عملکرد آنتی‌ اکسیدان جهت حفاظت از مو در برابر آلودگی‌های محیطی کمک می‌کند.

پس از استفاده از این ژل قوی موی سر هیچ گونه پوسته‌های سفید را تجربه نخواهید کرد؛ همچنین در اثر استفاده موهای شما بهم چسبیده نمی‌شود و ظاهر خود را طبیعی جلوه می‌دهد. این حالت دهنده‌ی قوی و ۲۴ ساعته موی سر فاقد الکل است. 

انواع ژل‌ های حالت دهنده مو

ژل‌های مو در انواع مختلف و با قدرت‌های متفاوت در بازار وجود دارند که در نهایت یک نوع حالت دهنده مو محسوب شده و منجر به حالت دهی به موی سر می‌شوند. انواع ملایم و معمولی آن‌ها برای انعطاف دادن به موها و خواباندن موها به کار می‌رود؛ اشکال قویتر ژل‌های مو برای ایجاد کردن مدل‌های خاص در موها به کار می‌روند. در انتخاب ژل‌ها باید توجه داشته باشید تا هدف شما از حالت دادن موها چیست؟ آیا می‌خواهید طبیعی جلوه کند و یا ژل قوی باشد؟ برخی ژل‌ها در قوطی ریخته می‌شوند و برخی به شکل اسپری هستند. رنگ و رایحه ژل‌ها نیز می‌تواند کاملا متفاوت باشد.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک