دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

ژل مو حالت دهنده ویتامینه سینره 150 ml لابراتوارهای داروهای گیاهی طبیعت زنده

Hair gel vitamin styler adult CINERE 150 ml TABIAT ZENDEH HERBAL MEDICINE LABORATORIES


شناسه محصول: 6260374010812
شناسه محصول: 6260374010812
دسته بندی: حالت دهنده مو
امتیاز محصول

مقایسه
ناموجود
متاسفانه این کالا فعلا در داروخانه ها موجود نیست. می‌توانید زنگوله رو بزنید تا به محض موجود شدن به شما خبر دهیم.
خبرم کنید

محصولات مشابه

  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

ژل موی ویتامینه سینره جهت حفظ حالت دلخواه مو به مدت طولانی و در شرایط آب و هوایی مختلف تهیه شده است. پلیمرهای موجود در این فرآورده ضمن ایجاد یک لایه نسبتا محکم و نامرئی بر روی مو دارای قوامی مناسب می باشند. به طوری که به راحتی بر روی مو گسترده شده و بدون ایجاد چسبندگی، حالت مو را حتی در رطوبت های بالا حفظ می کنند، سریع خشک شده و از خود،شوره به جای نمی گذارند. پلیمرهای کاتیونی موجود در این ژل مو خاصیت ضد الکتریسیته داشته و موها را براق تر می نماید. این محصول دارای مواد مرطوب کننده و پرو ویتامین B۵ بوده که خاصیت ارتجاعی موها را بهتر کرده و اثر تقویت کنندگی دارد. این فرآورده فاقد الکل بوده و فاقد اثرات سو الکل بر روی پوست و مو می باشد.

ژل موی ویتامینه سینره فاقد الکل می باشد و موجب ریزش مو نخواهد شد. می توان از سرم نرم کننده مو سینره و یا از ژل موی سینره جهت حالت دهی به موها استفاده کرد.

داشتن موهایی زیبا و براق یکی از مهم ترین هدف هایی است که هر فردی در پی دستیابی به آن است. افراد دوست دارند موهایی صاف و ابریشمی داشته باشند. مهم نیست که کوتاه یا بلند باشد. لایه بیرونی مو حاوی روغن طبیعی است که موها را مرطوب و براق نگه می دارد. هنگامی که این لایه آسیب ببیند مو ناسالم و خشک می شود.

برخی از عواملی که باعث می شود مو ناسالم باشد، کمبودهای تغذیه ای، بیش از حد قرار گرفتن در معرض آفتاب، استفاده مکرر از رنگ مو، سن، استرس بیش از حد، کلر در استخرها و استفاده از ابزارهای گرمایشی می باشد. بسیاری از این مشکلات با استفاده از ژل موی ویتامینه سینره برطرف می شوند.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک