دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

ژل مو حالت دهنده خیلی قوی اولتیم فیکس مای 150 ml دارویی آرایشی بهداشتی آریان کیمیا تک

Hair gel ultra strong styling adult ultim fix MY 150 ml ARIAN CHIMIA TECH COSMETIC HYGIENIC PHARMACEUTICAL


شناسه محصول: 6260482518163
شناسه محصول: 6260482518163
دسته بندی: حالت دهنده مو
امتیاز محصول

داروخانه ها

765,000 ریال
زنجان
افزودن به علاقه مندی های
تعداد
765,000 ریال
تهران
افزودن به علاقه مندی های
تعداد
  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

ژل موی فوق العاده قوی مای با دارا بودن حداکثر میزان نگهدارندگی فوق العاده قوی، قدرت تثبیت کنندگی بالایی دارد و می تواند سر سخت ترین موها را حالت دهد و تا 24 ساعت به همان حالت نگه دارد. ژل ها عموما زمانی که موهایتان خیس و یا خشک است مورد استفاده قرار می گیرد و با استفاده از سشوار می توان حالت و ماندگاری آن را روی مو افزایش داد. در این ژل مو از فرمولاسیون مفیدی که تامین کننده مناسبی برای مراقبت از مو هستند، استفاده شده تا به رشد موها نیز کمک کند. ژل مو مای مدل «Ultim Fix» از نوع خشک است که به شما در داشتن موهایی با براقیت فوق العاده کمک می کند.

مواد موثر موجود در ژل موی فوق العاده قوی مای:

روغن جوجوبا: این روغن نوعی مرطوب کننده مو بشمار می آید و رطوبت پوست سر را فراهم می کند و این امر مانع از شوره سر شده و استحکام ریشه های مو را سبب می شود. روغن جوجوبا همچنین مانع از ریزش مو می شود و آن را تا حد زیادی کنترل می کند. این روغن ظاهر موهای مجعد و وز را بهبود می بخشد.

عصاره آلوئه ورا: آلوئه ورا حاوی آنزیم هایی است که تولید و رشد موهای جدید را تحریک می کنند. این آنزیم ها سرعت جریان خون را افزایش می دهند، بنابراین پاپیلای پوستی (زائده بافتی ریشه موی سر) را فعال نموده و سبب افزایش تغذیه فولیکول های مو می گردد. در واقع آلوئه ورا به عنوان یک ماده جادویی در جهت افزایش و رشد موها مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین به علت خواص ضد باکتری و قارچی که دارد مانع از ایجاد شوره سر می گردد.

پرو ویتامین B5: پرو ویتامین B5 موجود در این محصول از خاکستری شدن موهایتان جلوگیری کرده و سلامت موهایتان را در الویت قرار می دهد.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک