دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

ژل مو حالت دهنده خیس بزرگسالان ویتروس 150 g خدمات تحقیقات آرین گستر

Hair gel wet styling adult VITREOUS 150 g ARIANGOSTAR RESEARCH SERVICES


شناسه محصول: 6263762800552
شناسه محصول: 6263762800552
دسته بندی: حالت دهنده مو
امتیاز محصول

داروخانه ها

465,000 ریال
تهران
افزودن به علاقه مندی های
تعداد
  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

درخشندگی و براقیت موهایتان به مدت طولانی کمک می‌کند. این ژل موی سر ایرانی کاملا فاقد الکل بوده و بدون ایجاد هرگونه چسبندگی و پوسته‌های سفید بر روی مو سر قادر است تا موهایتان را به فرم طبیعی و دلخواه مورد نظرتان در آورد. همچنین حاوی کافئین بوده که به جهت افزایش استحکام موی سر بسیار کاربرد دارد. بیوتین به کار رفته در این ژل مو نیز برای تقویت موی سر بسیار موثر است. بنابراین پس از استفاده همانند ژل‌های موی سر نامرغوب موجود در بازار به هیچ عنوان ریزش مو را تجربه نخواهید کرد.

از طرفی ژل مو سر ویتروس حاوی ویتامین E و C بوده که با ایجاد عملکرد آنتی‌اکسیدانی برای حفاظت از مو در برابر آلودگی‌های محیطی بسیار موثر عمل می‌کند. استفاده از ژل خیس مو سر ویتروس به رفع الکتریسیته ساکن موهایتان نیز کمک می‌کند.

بهترین زمان و نحوه مصرف ژل موی سر چگونه است ؟

بهترین روش این است که قبل از استفاده از ژل، موهایتان را با شامپو مناسب شستشو دهید. پس از استحمام و زمانیکه موها کمی نم دار و مرطوب هستند بهترین زمان برای استفاده از ژل مو است. چنانچه زمان برای استحمام ندارید توصیه می‌شود رشته‌های موهایتان را کمی مرطوب کنید و از ژل استفاده نمایید. نحوه صحیح استفاده از ژل‌های موی سر نیز بسیار ساده است؛ کافیست تا مقداری از ژل را با انگشتان خود به کف دست منتقل کنید و سپس آن را روی ساقه موها بکشید. حالا می‌توانید حالت دلخواه خود را به موها بدهید و از ظاهر موهای خود بالاترین رضایت را داشته باشید.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک