دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

ژل مو حالت دهنده خیس وت فیکس مای 150 ml دارویی آرایشی بهداشتی آریان کیمیا تک

Hair gel wet styling adult WET FIX MY 150 ml ARIAN CHIMIA TECH COSMETIC HYGIENIC PHARMACEUTICAL


شناسه محصول: 6260482518064
شناسه محصول: 6260482518064
دسته بندی: حالت دهنده مو
امتیاز محصول

داروخانه ها

765,000 ریال
زنجان
افزودن به علاقه مندی های
تعداد
765,000 ریال
تهران
افزودن به علاقه مندی های
تعداد
  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

این محصول از برند ایرانی مای، غنی شده از انواع ویتامین ها و مواد مغذی است. آلوئه ورای موجود در این ژل مو، به ساقه و فولیکول های مو آبرسانی می نماید و باعث تحریک رشد آن می شود.

ژل مو مرطوب مای، حاوی ویتامین B5 بوده که برای تقویت مو، موثر است. این محصول حالت دهندگی بسیار ملایمی دارد و برای فیکس کردن موها در ساعات طولانی، توصیه نمی گرد. این ژل مو مناسب برای افرادی است که خواهان ظاهری شاداب، مرطوب و طبیعی برای موهای خود در طول روز هستند.

ترکیبات موثر موجود در ژل موی سر مرطوب گیاهی:

روغن جوجوبا: روغن جوجوبا سرشار از ویتامین‌ها و مواد معدنی، از جمله ویتامین B، ویتامین E، روی، مس، سلنیوم، کروم و ید است. روغن جوجوبا به‌عنوان مرطوب‌کننده مو اثر فوق‌العاده‌ای دارد و درخششی طبیعی به آن می‌دهد و همچنین باعث نرمی و حالت‌دهی ماندگار مو می‌شود. روغن جوجوبا با فراهم کردن رطوبت کافی برای پوست سر از شوره سر جلوگیری نموده و موجب استحکام ریشه مو می‌شود. این روغن برای حفظ رطوبت در ساقه‌ی مو مفید بوده و با کاهش آسیب ناشی از آلاینده‌ها و مواد شیمیایی، موها را براق و درخشان می‌کند.

عصاره آلوئه ورا: آلوئه ورا از دیرباز به‌عنوان گیاهی شفابخش برای زیبایی و سلامتی پوست و مو مورداستفاده قرار می‌گرفت. این ویژگی خارق العاده به سبب محتوای بالای آب در این گیاه بوده است. آلوئه ورا PH سلول‌های موها را در حد متعادل نگه می‌دارد، درنتیجه به‌سلامت و استحکام مو کمک بسیاری می‌کند. این گیاه حاوی آنزیم‌هایی است که تولید و رشد موهای جدید را تحریک می‌کنند. این آنزیم‌ها سرعت جریان خون را افزایش می‌دهند، بنابراین پاپیلای پوستی (زائده بافتی ریشه موی سر) را فعال نموده و سبب افزایش تغذیه فولیکول‌های مو می‌گردد. درواقع آلوئه ورا به‌عنوان یک ماده جادویی در جهت افزایش و رشد موها مورداستفاده قرار می‌گیرد. همچنین به علت خواص ضد باکتری و قارچی که دارد مانع از ایجاد شوره سر می‌شود.

پیش ساز ویتامین B۵: به‌طورکلی ویتامین‌های گروه B از جمله ویتامین‌های ضروری برای سلامت و رشد مو محسوب می‌شوند. دپانتنول یا همان پرو ویتامین B۵نفوذ نسبتا عمیقی به داخل پوست دارد و رطوبت پوست را تامین می‌نماید. این ویتامین از ریزش مو و خاکستری شدن آن‌ها جلوگیری نموده و باعث تقویت سلامت آنها می‌شود.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک