دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

ژل مرطوب کننده آلوئه ورا سینره 100 ml لابراتوارهای داروهای گیاهی طبیعت زنده

Hygienic gel moisturizing face and body all skin all ages aloevera CINERE 100 ml TABIAT ZENDEH HERBAL MEDICINE LABORATORIES


شناسه محصول: 6260374050221
شناسه محصول: 6260374050221
امتیاز محصول

مقایسه
ناموجود
متاسفانه این کالا فعلا در داروخانه ها موجود نیست. می‌توانید زنگوله رو بزنید تا به محض موجود شدن به شما خبر دهیم.
خبرم کنید

محصولات مشابه

  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

از ژل آلوئه ورا سینره می‌توان برای افزایش رطوبت رسانی پوست استفاده کرد. این محصول حاوی مقادیر زیادی از عصاره کالاندولا و شیرین بیان بوده که به خوبی به رفع التهابات پوستی کمک می‌کند. همچنین اگر دچار بریدگی‌های سطحی، خراشیدگی، سوزش و قرمزی پوستی نیز شده باشید؛ پس از مدت کوتاهی با استفاده از ژل آلوئه ورای سینره شاهد کاهش التهابات خواهید بود. در این محصول ۹۵ درصد ژل آلوئه ورا به کار رفته است که موجب افزایش رطوبت رسانی و آبرسانی به پوست نیز می‌شود.

همچنین از ژل آلوئه ورا سینره می‌توان برای خنک نمودن پوست، تقویت و افزایش نرمی و لطافت آن بهره‌ گرفت. بافت بسیار سبک این محصول موجب شده تا پس از استفاده از آن احساس چسبندگی بر روی پوست را به هیچ عنوان تجربه نکنید. از ژل آلوئه ورا ۹۵ درصد سینره می‌توانید برای صورت و بدن خود استفاده کنید و تاثیرات شگفت انگیز آن را پس از مدت کوتاهی مشاهده کنید.

خواص بی نظیر آلوئه ورا برای پوست

طی تحقیقات متعددی خواص آلوئه ورا برای پوست و مو به اثبات رسیده است. حال علاوه بر موارد گفته شده از تاثیرات این ماده بر پوست، یکی از مهم‌ترین خاصیت‌های گیاه آلوئه ورا تسکین بخشی آن است. این گیاه شگفت انگیز برای جلوگیری و درمان آفتاب سوختگی بسیار موثر عمل می‌کند و ضمن رطوبت رسانی قوی به پوست موجب درمان سریع زخم‌ها و پسوریازیس می‌شود. شما می‌توانید با دانستن خواص بیشمار این گیاه، اقدام به تهیه ماسک آلوئه ورا خانگی کنید.

 

اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک