دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

ژل شستشو صورت و بدن پوست خشک و خیلی خشک بزرگسالان آکوالیفت درمالیفت 200 ml ژرف کوشافرین

Hygienic gel cleaning face and body dry and very dry skin adult AQUALIFT DERMA LIFT 200 ml ZHARF KOSHAFARIN


شناسه محصول: 6269961600122
شناسه محصول: 6269961600122
دسته بندی: ژل شستشو
امتیاز محصول

داروخانه ها

765,000 ریال
680,850 ریال
%11
تهران
افزودن به علاقه مندی های
تعداد
  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

سیندت ژل مرطوب کننده کرمدار درمالیفت مناسب پوست‌های خشک و خیلی خشک فرموله شده است. سیندت‌ها (پن مایع) دترجنت‌های صناعی بوده که pH اسیدی داشته که کاملا با ساختار پوست انسان سازگار هستند و باعث شستشوی مناسب پوست می‌شوند. pH سیندت ها عموما متغیر است بین ۵٫۵ الی ۴٫۵ و جهت انواع پوست مناسب است. ژل مرطوب کننده کرمدار درمالیفت شوینده‌ای غیر صابونی است که ضمن داشتن شویندگی مناسب از ملایمت و سازگاری بیشتری با پوست برخوردار بوده و فاقد سولفات و پارابن است.

از آنجایی که پوست در معرض آلاینده‌های بسیاری از قبیل آلودگی هوا، باقی ماندن مواد آرایشی بر روی پوست در مدت‌زمان طولانی، تجمع سلول‌های فرسوده و چربی‌های مترشحه از غدد چربی و همچنین انواع باکتری‌ها و میکروب‌های بیماری زا قرار دارد؛ یک شوینده مناسب علاوه بر پاکسازی پوست، باید قادر به رفع سلول‌های مرده پوست گردیده و مقاومت پوست را در برابر عوامل محیطی و میکروبی افزایش دهد.

یکی از مهمترین ویژگی‌های سیندت ژل مرطوب کننده کرمدار درمالیف، سازگاری آن با ساختار اسیدی پوست است. از آنجایی که جنس پوست ما اسیدی بوده و در حالت نرمال pH آن بین ۵ تا ۶ است درحالی‌که اکثر صابون‌ها و شوینده‌ها برای ارزان‌تر بودن از pH قلیایی استفاده می‌کنند و باعث ایجاد تغییر در ساختار طبیعی پوست می‌شوند و استفاده مستمر آنها عموما باعث ایجاد خشکی، زبری، آسیب و همچنین حساسیت بیشتر پوست نسبت به نور خورشید می‌شوند. صابون‌ها همچنین باعث از بین رفتن باکتری‌های مفید پوست گردیده و در نتیجه احتمال رشد باکتری‌های بیماری‌زا را افزایش می‌دهند. به همین دلیل شوینده‌هایی با pH اسیدی و مناسب پوست به نام سیندت ها تولید شده است که پاک کننده‌های سنتتیک هستند و آسیب کمتری به پوست می‌رسانند گرچه گران‌تر از شوینده‌های معمولی هستند. 


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک