دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

ژل دور چشم بزرگسالان ویتا درم درماسیف 20 ml پارس حیان

Hygienic gel eye contour all skin adult vita derm DERMASAFE 20 ml PARS HAYAN


شناسه محصول: 6260147740861
شناسه محصول: 6260147740861
امتیاز محصول

داروخانه ها

2,406,000 ریال
زنجان
افزودن به علاقه مندی های
تعداد
  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

در هر سنی باید از پوست دور چشم مراقبت کرد تا چروک نشود زیرا پوست دور چشم به دلیل نازک بودن بیش از حد خیلی زودتر چروک می شود و باعث می شود که سن شما را بیشتر نشان دهد. ژل دور چشم درماسیف با تامین رطوبت مورد نیاز پوست دور چشم مانند یک لایه محافظ روی پوست قرار می گیرد و مانع از آسیب عوامل خارجی به پوست نازک و حساس دور چشم می شود. همچنین این ژل انعطاف پذیری پوست اطراف چشم و استحکام دیواره مویرگ های آن را بالا می برد.

این ژل خاصیت ضد چروک، ضد پف و ضد تیرگی های دور چشم را دارا است و باعث کاهش حلقه های تیره دور چشم می گردد. ژل دور چشم درماسیف آرامش بخش، انرژی بخش و ترمیم کننده پوست اطراف چشم است و با فرمولاسیون ملایم بدون اینکه آثار چربی و سفیدی بر روی سطح پوست باقی گذارد به راحتی جذب پوست می شود.

اهمیت محصولات دور چشم

 پوست ناحیه اطراف چشم ها اولین و شایع ترین محلی محسوب می گردد که علایم و نشانه پیری پوست در آن ظاهر می شود. پوست اطراف چشم ها با ضخامت حداکثر ۰,۵ میلی متر در مقایسه با پوست سایر نقاط بدن به مراتب نازک تر بوده و لذا پوست این ناحیه در مقایسه با سایر نقاط بدن حساس تر و در اثر عوامل طبیعی و فیزیولوژیک نظیر پلک زدن متناوب چشم ها و یا انقباض های ناشی از اختلالات چشمی مانند نزدیک بینی، عوامل نامطلوب محیطی نظیر اشعه ماوراء بنفش نور خورشید، سردی، خشکی و آلودگی های آب و هوایی و همچنین استفاده طولانی مدت و متناوب از مواد آرایشی با پایه چربی و مقاوم در برابر آب و تعریق دچار اختلالات ساختمانی شده و به مرور علایم پیری زودرس پوست بر روی آن قابل مشاهده می گردد.

به طور کلی تغییرات و عوارض ناشی از پیری پوست در ناحیه اطراف چشم ها شامل چروک ها، تیرگی و پف کردگی زیر چشم ها، افتادگی پلک ها و اختلال در رنگدانه های موجود در پوست این ناحیه می باشند. به همین دلیل استفاده از فرآورده های جوان کننده و ضد چروک مخصوص دور چشم از جایگاه ویژه ای برخوردار می باشند.

 

اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک