دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

ژل ترمیم کننده بزرگسالان لافاسیل لافارر 10 ml لابراتوار دکتر کامکار

Hygienic gel anti wrinkle face and body damaged skin adult lafasil LA FARRERR 10 ml DR. KAMKAR'S LABOTATORY


شناسه محصول: 6260238602481
شناسه محصول: 6260238602481
امتیاز محصول

مقایسه
ناموجود
متاسفانه این کالا فعلا در داروخانه ها موجود نیست. می‌توانید زنگوله رو بزنید تا به محض موجود شدن به شما خبر دهیم.
خبرم کنید

محصولات مشابه

  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

احتمالا شما هم مانند بسیاری از افراد دیگر یک جای زخم یا بخیه به خاطر شیطنت‌های دوران کودکی و یا جای جوش مربوط به دوران بلوغ روی پوستتان دارید. با استفاده از کرم ترمیم کننده و جای بخیه می‌توانید به ترمیم و بهبود زخم کمک کنید. ژل ترمیم کننده محل زخم و اسکار لافاسیل لافارر به واسطه کیفیت خوب، قیمت مناسب و اثرگذاری بالا توسط تعداد زیادی از افراد به منظور رفع جای زخم، بخیه و یا سوختگی خارجی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این ژل یک مرطوب کننده و التیام دهنده پوست با بافت سیلیکونی بوده که با انواع پوست به ویژه پوست‌های آزرده و ملتهب و پوست لطیف نوزادان سازگار است. یکی از نکات مثبت لافاسیل این است که امکان استفاده همزمان آن با محصولات آرایشی و بهداشتی امکان پذیر است.

رفع قرمزی و التهاب، افزایش رطوبت پوست ناحیه اسکار، محافظت از جای زخم در برابر آسیب باکتریایی، تسریع بهبود جای زخم، جلوگیری از ایجاد گوشت اضافی و مسطح کننده اسکار و رفع برآمدگی آن از دیگر مزایای ژل ترمیم کننده لافاسیل لافارر است. این ژل ضمن تقویت لایه دفاعی پوست، آنتی اکسیدان قوی بوده و موجب ترمیم، تسکین و التیام پوست خواهد شد.

مدت زمان استفاده از کرم ترمیم کننده

پس از انتخاب بهترین کرم و پماد ترمیم کننده زخم یا بخیه باید در خصوص مدت زمان و میزان مصرف این محصولات اطلاعاتی کسب نمایید تا بهترین نتیجه حاصل شود. مدت زمان استفاده از کرم ترمیم کننده به عوامل زیادی مانند وسعت زخم، عمق، مدت زمانی که از ایجاد شدن زخم می‌گذرد، ویژگی‌های پوستی مصرف کننده، قدرت اثرگذاری محصول و … مرتبط است. به همین دلیل برخی از افراد تنها چند روز پس از مصرف محصول و عده‌ای بعد از چندین ماه و استفاده منظم و مرتب شاهد تاثیرات جای زخم روی پوستشان هستند.

 

اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک