دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

ژل بهداشتی ناحیه ژنیتال دوشیزگان سروینا 150 ml سروش طراوت طبیعت

Hygienic gel genital area all skin maiden SERVINA 150 ml SOROUSH TARAVAT TABIAT


شناسه محصول: 6261876000141
شناسه محصول: 6261876000141
دسته بندی: ژل بهداشتی
امتیاز محصول

داروخانه ها

875,000 ریال
تهران
افزودن به علاقه مندی های
تعداد
  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

ژل بهداشتی دوشیزگان سروینا فاقد ترکیبات صابونی و مواد نگهدارنده زیان بار بوده و به حفظ pH اسیدی دستگاه تناسلی کمک می‌کند. قلیایی شدن pH دستگاه تناسلی بانوان ممکن است به تجمع باکتری‌ها در این ناحیه کمک کرده و امکان ابتلا به بیماری‌های باکتریال را بیشتر کند و همچنین منجر به ایجاد بوی نامطبوع و زننده شود.ژل بهداشتی سروینا، با وجود ترکیبات موثره چون اسید لاکتیک به حفظ اسیدیته دستگاه تناسلی کمک می‌کند و مانع از قلیایی شدن آن می‌شود.

این محصول با فرمولاسیون ملایم و وجود ترکیبات و عصاره‌های گیاهی، نرم کننده، ضد سوزش و خارش بوده و پاکیزگی و احساس رضایت و شادابی را در طول روز برای مصرف کننده به وجود می‌آورد. ژل بهداشتی سروینا ترکیبی مرطوب کننده بوده و مانع از خشکی دستگاه تناسلی شده، نرمی و لطافت موضع را نیز موجب می‌شود. این ژل با وجود ترکیبات طبیعی چون عصاره مینای چمنی و بید سفید، آنتی سپتیک دارای خاصیت ضد عفونی کننده بوده و زمینه ابتلا به عفونت را از بین می‌برند.

چرا باید از ژل بهداشتی دوشیزگان استفاده کنیم ؟

در محیط واژن باکتری‌های مفید بسیاری به طور طبیعی وجود دارند که از عفونت‌های باکتریایی و قارچی جلوگیری می‌کنند. در واقع ترشحات طبیعی واژن برای حفظ سلامت این عضو ضروری می‌باشد. ترشحات طبیعی واژن عموما بی رنگ و بی بو و بدون ایجاد خارش و سوزش می‌باشند. در صورتی که هر کدام از این علائم تغییر کرد نشانی از عفونت واژن است. اولین و مهم ترین نکته در جلوگیری از ایجاد عفونت‌های ناحیه تناسلی بهداشت فردی می باشد. بدین منظور استفاده از ژل شست و شوی بانوان که به طور ویژه برای اسیدیته واژن طراحی شده است توصیه می‌شود.

عوارض ژل بهداشتی دوشیزگان سروینا

اگر از ژل‌های شستشو واژن به طور مداوم مثلا هر روز یا روزی چند بار استفاده شود ممکن است بدن دچار عوارضی مانند:

باکتری‌های محافظتی ناحیه تناسلی از بین می‌رود و محیط برای رشد میکروب‌های بیماری زا مساعد شده و میزان عفونت‌ها افزایش پیدا می‌کند.

باعث ایجاد خشکی ناحیه تناسلی می‌شود و این خشکی باعث خارش مزمن در فرد می‌شود.

باعث ایجاد تغییرات PH واژن و بالا بردن سطح ابتلا به عفونت می‌شود.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک