دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

ژل بهداشتی ناحیه ژنیتال بانوان یائسه اوی لیدی اویدرم 150 ml کیمیا فراز زیبایی

Hygienic gel genital area all skin menopausal women EVILADY EVIDERM 150 ml KIMIA FARAZ ZIBAEE


شناسه محصول: 6261963200720
شناسه محصول: 6261963200720
دسته بندی: ژل بهداشتی
امتیاز محصول

مقایسه
ناموجود
متاسفانه این کالا فعلا در داروخانه ها موجود نیست. می‌توانید زنگوله رو بزنید تا به محض موجود شدن به شما خبر دهیم.
خبرم کنید

محصولات مشابه

  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

ژل بهداشتی بانوان یائسه اوی لیدی اویدرم مناسب دوران یائسگی است. این ژل نواحی حساس اطراف واژن را به آرامی شستشو داده و از ایجاد عفونت و بوی نامطبوع پیشگیری می‌کند. این محصول با داشتن کمپلکس سین بیوتیک باکتری‌های مضر را از بین برده و در عین حال به حفظ تعادل PH طبیعی اطراف واژن کمک می‌کند. فرمولاسیون ملایم این ژل که حاوی عصاره‌های طبیعی گیاهانی همچون آلوئه ورا و بابونه است، سبب حفظ رطوبت و همچنین التیام پوست خشک بانوان یائسه شده و از التهاب و حساسیت در نواحی مذکور پیشگیری می‌نماید. PH این ژل بهداشتی ۶ است که مناسب خانم‌های یائسه در نظر گرفته شده است.

لزوم رعایت بهداشت در ناحیه تناسلی بانوان

دستگاه تناسلی، ادراری و گوارشی در بانوان در مجاورت یکدیگر قرار دارند و به همین دلیل رعایت بهداشت در این ناحیه اهمیت بسیاری دارد. به طور طبیعی انواع گوناگونی از باکتری‌های هوازی و بی‌هوازی در دستگاه تناسلی بانوان وجود دارند که جزء باکتری‌های مفید محسوب می‌شوند و نقش دفاعی قابل توجهی در بدن ایفا می‌کنند. این باکتری‌های مفید اسید لاکتیک تولید می‌کنند. تولید اسید لاکتیک موجب اسیدی بودن دستگاه تناسلی بانوان می‌شود. باکتری‌های مفید در محیط اسیدی قادر به ادامه زندگی هستند اما باکتری‌های بیماری‌زا در این محیط قادر به رشد و تکثیر نیستند و به همین دلیل میان باکتری‌های مفید و بیماری‌زا تعادل ایجاد شده و نهایتا موجب سلامت دستگاه تناسلی خانم‎‌ها می‌شود.

بنابراین بهداشت و سلامت دستگاه تناسلی بانوان به تعادل محیط آن وابسته است. می‌توان نتیجه گرفت که به منظور شستشوی واژن باید حتما از محصولاتی استفاده نمود که PH این ناحیه را در حد تعادل نگه دارد. محصولاتی همچون ژل اوی لیدی ایودرم این خصوصیت را دارند و به شما کمک می‌کنند تا از عفونت، خشکی و بوی نامطبوع در امان بمانید.

انواع ژل بهداشتی بانوان اوی لیدی اویدرم

ژل‌های بهداشتی این برند عبارتند از: ژل بهداشتی بانوان مناسب پیش از بلوغ، ژل بهداشتی بانوان مناسب بالغین، ژل بهداشتی بانوان مناسب یائسگی، ژل بهداشتی بانوان ضد قارچ، ژل بهداشتی بانوان روشن کننده. زنان باید به دقت شوینده ای را انتخاب کنند که بدون اینکه بر روی تنوع نرمال میکروبی ناحیه ولوا اثر منفی بگذارد، میکروب‌های بیماری زا را از بین ببرد. PH ژل بهداشتی بانوان یائسه ۶ است که مناسب خانم‌های یائسه در نظر گرفته شده است. دقیقا تفاوت این ژل‌ها در اندازه PH آنها و کارایی شان است.

خواص عصاره کامامیل

در ژل بهداشتی اویدرم، عصاره بابونه کامامیل به کار رفته است. بابونه خواصی چون ضد التهاب، ضد قارچ، آنتی باکتریال و ضد عفونت بودن دارد. این گیاه حاوی آنتی اکسیدان‌ها و اسانس‌های روغنی بوده و برای پوست‌های حساس مناسب است و به واسطه خنثی کردن رادیکال‌های آزاد به کاهش تحریک‌های پوستی کمک می‌کند. علاوه بر این، بابونه برای عفونت زنان بسیار موثر است.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک