دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

ژل بهداشتی ناحیه ژنیتال بانوان دوران بارداری و شیردهی فیروز 150 ml گروه بهداشتی فیروز

Hygienic gel genital area all skin women for pregnant FIROOZ 150 ml FIROOZ HYGIENIC GROUP


شناسه محصول: 6260212701131
شناسه محصول: 6260212701131
دسته بندی: ژل بهداشتی
امتیاز محصول

مقایسه
ناموجود
متاسفانه این کالا فعلا در داروخانه ها موجود نیست. می‌توانید زنگوله رو بزنید تا به محض موجود شدن به شما خبر دهیم.
خبرم کنید

محصولات مشابه

  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

رعایت بهداشت فردی یکی از مهم ترین ارکان برای حفظ سلامت و داشتن بدنی مقاوم در برابر بروز بیماری هاست. شوینده هایی که برای شستشوی هر قسمت از بدن استفاده می شود، باید ویزگی های خاصی داشته باشد تا عملکرد درستی داشته و اثرات سوء نداشته باشد. نکاتی مانند مواد تشکیل دهنده و اثراتی که دارند، pH و … از موارد قابل توجه برای انتخاب یک شوینده مناسب می باشد.

بانوان طی دوران بارداری و شیردهی بر اثر تغییرات هورمونی در معرض ابتلا به عفونت های دستگاه تناسلی می باشند. ژل بهداشتی فیروز مخصوص بانوان باردار و شیرده ( برخلاف شوینده های معمول نظیر صابون یا شامپو بدن ) با فرمولاسیون ملایم و متناسب با pH فیزیولوژیکی بدن بانوان تولید شده است که سبب حفظ تعادل طبیعی میکروبی می گردد. تغییر pH در بدن بانوان می تواند باعث رشد میکرو ارگانیسم هایی شود که احتمالا التهاب، خارش و یا سوزش ایجاد خواهند نمود.

ژل بهداشتی بانوان یکی از پر طرفدارترین محصولات دسته بهداشت و مراقبت از بدن بوده که برای تمیز نگه داشتن ناحیه ژنیتال مناسب است. ژل بهداشتی بانوان فیروز برای دوران بارداری و شیردهی فرموله شده و ضمن پاک کردن این ناحیه، از آن محافظت نموده و از بروز التهاب، حساسیت و عفونت های دستگاه تناسلی پیشگیری خواهد کرد.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک