دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

ژل بهداشتی ناحیه ژنیتال بانوان لامینین 200 ml گل افشان آرایش

Hygienic gel genital area all skin women LAMININ 200 ml GOLAFSHAN ARAH


شناسه محصول: 6260558000769
شناسه محصول: 6260558000769
دسته بندی: ژل بهداشتی
امتیاز محصول

مقایسه
ناموجود
متاسفانه این کالا فعلا در داروخانه ها موجود نیست. می‌توانید زنگوله رو بزنید تا به محض موجود شدن به شما خبر دهیم.
خبرم کنید

محصولات مشابه

  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

ژل بهداشتی بانوان لامینین محصولی تخصصی جهت مراقبت و بهداشت سطح خارجی دستگاه تناسلی بانوان و دوشیزگان است. این ژل جهت درمان خشکی، خارش، التهاب و رفع بوی نامطبوع مناسب بوده و با تنظیم PH از تکثیر قارچ و تجمع باکتری‌ها در این ناحیه جلوگیری می‌کند. عصاره گل کمومیال رکوتیتا در این محصول، با خواص ضد التهابی و ضد حساسیت در پیشگیری از مشکلات ناحیه ژنیتال (احساس سوزش یا التهابات) موثر عمل می‌کند. این ژل حاوی ترکیبات آنتی باکتریالی است که توانایی مبارزه با رشد و تکثیر میکروب را دارد بدین جهت این محصول فاقد هر گونه مواد نگهدارنده پارابن است و نه تنها سبب از بین بردن عوامل میکروبی در خود ژل می‌شود بلکه باعث پاکسازی ناحیه ژنیتال از هر گونه باکتری و میکروب نیز می‌شود.

ترکیبات موثر ژل بهداشتی Laminin:

در ترکیبات این محصول عصاره چای سفید، عصاره شکوفه درخت لیمو و ترکیبات دیگر جهت کارایی بیشتر این محصول دیده می‌شود.

عصاره چای سفید: چای سفید حاوی آنتی اکسیدان بوده که از تولید رادیکال‌های آزاد، پیر شدن و تخریب سلول‌های پوستی جلوگیری می‌کند. این گیاه دارای مواد فعالی است که با خواص ضد التهابی و ترمیم کنندگی و رطوبت رسانی خود سبب التیام بخشیدن به حساسیت‌ها و التهاب‌های ناحیه خارجی واژن می‌شود. همچنین این گیاه با تقویت سیستم ایمنی بدن از رشد و تجمع باکتری و ویروس جلوگیری می‌کند.

عصاره شکوفه درخت لیمو: شکوفه درخت لیمو دارای خاصیت نرم کنندگی، تسکین دهندگی و طراوت بخشیدن و حفاظت از پوست است. اسانس طبیعی و ملایم آن قابلیت از بین بردن بوی نامطبوع و ایجاد رایحه مطلوب را دارد. همچنین با کاهش اسپاسم عضلات، تسکین دهنده بسیاری از تنش‌های عضلانی نیز می‌باشد.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک