دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

ژل بهداشتی ناحیه ژنیتال بانوان سروینا 150 ml سروش طراوت طبیعت

Hygienic gel genital area all skin women SERVINA 150 ml SOROUSH TARAVAT TABIAT


شناسه محصول: 6261876000158
شناسه محصول: 6261876000158
دسته بندی: ژل بهداشتی
امتیاز محصول

داروخانه ها

1,280,000 ریال
883,200 ریال
%31
زنجان
افزودن به علاقه مندی های
تعداد
  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

ژل بهداشتی بانوان سروینا، فاقد ترکیبات صابونی و مواد نگهدارنده زیان بار بوده و به حفظ pH اسیدی دستگاه تناسلی کمک می کند. قلیایی شدن pH دستگاه تناسلی بانوان ممکن است به تجمع باکتری ها در این ناحیه کمک کرده و امکان ابتلا به بیماری های باکتریال و همچنین ایجاد بوی نامطبوع و زننده شود. ژل بهداشتی سروینا، با وجود ترکیبات موثره چون اسید لاکتیک به حفظ اسیدیته دستگاه تناسلی کمک می کند و مانع از قلیایی شدن آن می گردد.

ژل شستشوی بانوان سروینا با فرمولاسیون ملایم و وجود ترکیبات و عصاره های گیاهی مانند آویشن، نرم کننده، ضد سوزش و خارش بوده و پاکیزگی و احساس رضایت و شادابی را در طول روز برای مصرف کننده به وجود می آورد. ژل بهداشتی سروینا ترکیبی مرطوب کننده بوده و مانع از خشکی دستگاه تناسلی شده، نرمی و لطافت موضع را نیز موجب می شود. این ژل همچنین با وجود ترکیبات طبیعی آنتی سپتیک و ضد عفونی کننده بوده و زمینه ابتلا به عفونت را از بین می برد.

رعایت بهداشت

در محیط واژن باکتری های مفید بسیاری به طور طبیعی وجود دارند که از عفونت های باکتریایی و قارچی جلوگیری می کنند. در واقع ترشحات طبیعی واژن برای حفظ سلامت این عضو ضروری می باشد. ترشحات طبیعی واژن عموما بی رنگ و بی بو و بدون ایجاد خارش و سوزش می باشند. در صورتی که هرکدام از این علائم تغییر کرد نشانی از عفونت واژن می باشد. اولین و مهم ترین نکته در جلوگیری از ایجاد عفونت های ناحیه تناسلی بهداشت فردی می باشد. بدین منظور استفاده از ژل شستشوی مناسب بانوان که به طور ویژه برای اسیدیته واژن طراحی شده است توصیه می شود.

خواص گیاه دارویی آویشن

گیاه آویشن به کار رفته در ژل بهداشتی بانوان سروینا سرشار از ویتامین‌های مفیدی همچون A و C و عناصری مهم چون پتاسیم، آهن، کلسیم، منیزیم و سلنیوم است. علاوه بر این آویشن دارای آنتی اکسیدان‌های قدرتمندی همچون لوتئین، زاکستین و تیمونین است. با توجه به ترکیبات گفته شده این گیاه در بهبود فشار خون بالا موثر است. محققان دریافته‌اند که گیاه آویشن برای سرفه، گلو درد، برونشیت، لانژیت، تنگی نفس و سرماخوردگی درمان مناسبی است. همچنین این گیاه موجب تسکین دردهای عضلانی، بهبود خلق و خو و تقویت سیستم ایمنی نیز می‌شود. علاوه بر موارد گفته شده این ترکیب گیاهی با حفظ PH طبیعی واژن خاصیت ضد میکروبی دارد. همچنین موجب رطوبت رسانی و جلوگیری از هرگونه التهاب نیز می‌شود.

معرفی درخت بید سفید و خواص آن

این درخت بومی اروپا، غرب و مرکز آسیا است. نام بید سفید برگرفته از رنگ سفید پشت برگ‌های این درخت است که در خاک‌های مرطوب و آب و هوای سرد رشد می‌کند. از جمله خواص بید می‌توان به کاهش ضد میکروب، ضد ورم و ضد درد اشاره نمود. این گیاه به کمک عصاره آویشن مانع از ورود باکتری‌ها و قارچ‌های عفونت زا به داخل واژن می‌شود.

 

اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک