دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

ژل بهداشتی ناحیه ژنیتال بانوان انار سینره 180 ml لابراتوارهای داروهای گیاهی طبیعت زنده

Hygienic gel genital area all skin women CINERE 180 ml TABIAT ZENDEH HERBAL MEDICINE LABORATORIES


شناسه محصول: 6260374027735
شناسه محصول: 6260374027735
دسته بندی: ژل بهداشتی
امتیاز محصول

مقایسه
ناموجود
متاسفانه این کالا فعلا در داروخانه ها موجود نیست. می‌توانید زنگوله رو بزنید تا به محض موجود شدن به شما خبر دهیم.
خبرم کنید

محصولات مشابه

  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

ژل بهداشتی بانوان سینره مجموعه‌­ای از شوینده‌های ملایم با قدرت تمیزکنندگی مناسب است. این ژل با قدرتی که دارد می‌­تواند ترشحات و آلودگی‌­های ناحیه تناسلی را از بین ببرد. این بهداشتی که ژل سینره به ارمغان می‌آورد بدون ایجاد التهاب، خارش، خشکی و تحریک این ناحیه است. در تهیه این ژل بهداشتی از عصاره گل­های سفید با خواص مرطوب کننده و ضد التهاب استفاده شده است که به آرامش و حس پاکیزگی کمک می­کند و علاوه بر آن از خشکی و التهاب ناحیه نیز جلوگیری می‌کند.

عصاره انار و گل یاس به کار رفته در این ژل نیز دارای ویژگی قابض است و برای التیام و بهبود زخم‌های مخاطی و عفونت­‌ها کاربرد دارد. در تهیه این ژل برای جلوگیری از بروز حساسیت‌­های پوستی، نگهدارنده هایی­مانند تیازولیدین­‌ها، پارابن، فنوکسی و DMDM هیدانتوئین به کار نرفته است و علاوه بر آن فاقد مواد حساسیت زا و مواد رنگی است. PH موجود در ژل بهداشتی بانوان سینره حدود ۴,۵ در نظر گرفته شده است و این PH اسیدی به حفظ PH نرمال دستگاه تناسلی و جلوگیری عفونت­‌های قارچی کمک می‌کند.

استفاده از آلانتوئین در این محصول باعث کاهش التهاب، خارش و قرمزی محل می­‌شود و ضد التهاب است. دکسپانتنول نیز که خاصیتی مرطوب کننده و ضد خارش دارد، در این محصول به کار رفته است. به راحتی می­‌توان پس از مصرف، ناحیه را آب کشی کرد و پس از آن حس تازگی، طراوت و پاکیزگی در فرد ایجاد خواهد شد.

 

اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک